Numer oferty: StPr/25/1018
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Mrotecka 9, 86-014 Sicienko, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) współdziałanie z organami administracji samorządowej i rządowej w zakresie pozyskiwania, rozliczania i monitorowania projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym współpraca z instytucjami zarządzającymi, pośredniczącymi i wdrażającymi fundusze unijne,
b) gromadzenie i przekazywanie informacji Wójtowi oraz komórkom organizacyjnym o możliwości pozyskiwania środków pozabudżetowych w tym z UE i Budżetu Państwa,
c) prowadzenie baz danych o gminnych projektach dofinansowanych ze środków zewnętrznych,
d) współpraca z Referatem Finansów w zakresie rozliczania projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych,
e) kompleksowe przygotowywanie wniosków o dofinansowanie i ich rozliczanie,
f) nadzór nad prawidłowym przygotowaniem wniosków aplikacyjnych i załączników pod kątem formalnym i merytorycznym,
g) przygotowywanie wniosków o płatność częściową i płatność końcową dla zadań dofinansowanych ze środków zewnętrznych,
h) monitorowanie zadeklarowanych wskaźników w okresie trwałości w ramach zrealizowanych projektów współfinansowanych,
i) sporządzanie sprawozdawczości statystycznej, raportów, analizy i informacji z zakresu prowadzonych spraw,
j) przygotowanie informacji zbiorczej, w tym sprawozdań na temat realizowanych przez gminę projektów współfinansowanych,
k) współdziałanie z organizacjami samorządowymi i rządowymi w zakresie kształtowania i realizacji polityki rozwoju gminy,
l) prowadzenie działań promocyjnych projektów współfinansowanych zgodnie z wytycznymi programowymi,
m) udzielanie informacji o możliwościach udzielenia pomocy w ramach środków zewnętrznych oraz w dotarciu do źródeł informacji, dokumentów i publikacji unijnych,
n) przygotowywanie zapytań ofertowych w celu wyłonienia wykonawców zadań realizowanych w ramach przygotowania wniosku aplikacyjnego,
o) przygotowywanie kompleksowej dokumentacji w celu zawarcia umowy o dofinansowanie,
p) prowadzenie spraw w zakresie promocji terenów inwestycyjnych na terenie gminy,
q) archiwizacja dokumentów związanych z zakresem powierzonych obowiązków.
Warunki pracy na stanowisku:
a) praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie;
b) umowa o pracę - pełen etat;
c) przewidywany termin zatrudnienia: czerwiec - sierpień 2025 r.;
d) praca w budynku Urzędu Gminy w Sicienku, ul. Mrotecka 9, na parterze, budynek bez windy, posiada podjazd; praca w terenie - obszar Gminy Sicienko;
e) praca w godzinach: 7:30-15:30 - poniedziałek, środa i czwartek; w godz. 7.30-17.00 - wtorek;
w godz. 7.30-14.00 w piątek;
f) praca w zespole;
g) codzienny kontakt telefoniczny;
h) bezpośredni kontakt z klientami.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sicienku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Urząd Gminy w Sicienku jest pracodawcą równych szans. Oferty rozpatrywane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonanie polityczne, przynależność związkowa, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Osoba z niepełnosprawnością może skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.06.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: kwota wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
Kandydatem może być osoba która:
a) spełnia wymagania określone w art. 6 ust. 1 oraz ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych, tj:
- posiada obywatelstwo polskie,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
- posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią;
b) posiada wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, ekonomia, finanse, prawo, zarządzanie;
c) posiada min. 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lata w zakresie przygotowywania lub realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych;
d) wykazuje znajomość procedur aplikowania i realizacji projektów finansowanych ze środków UE i krajowych;
e) posiada prawo jazdy kat. B,
f) posiada znajomość zagadnień związanych z przedstawionym poniżej zakresem zadań.
Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w przygotowywaniu projektów dla jednostek samorządu terytorialnego;
b) umiejętność analitycznego myślenia, pracy pod presją czasu i współpracy w zespołowej;
c) znajomość systemów ePUAP, BIP.
Oferta przeznaczona również dla osób posiadających stopień niepełnosprawności.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD GMINY W SICIENKU
NIP: 9531023659
REGON: 000547023
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Mrotecka 9, 86-014 Sicienko, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny - opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;
b) życiorys zawodowy (curriculum vitae) - opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
d) kserokopie świadectw pracy;
e) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
f) oświadczenie o niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i pełni praw publicznych oraz o posiadanym obywatelstwie;
g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
h) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną w związku z ogłoszeniem naboru;
i) dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań dodatkowych;
j) referencje, jeśli takie posiada;
k) inne dokumenty, jeżeli obowiązek ich złożenia wynika z odrębnych przepisów;
l) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).
Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy.
Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Wymagane dokumenty kandydat może złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Sicienku w Biurze Obsługi Interesanta w godzinach pracy Urzędu (w poniedziałek, środa i czwartek 7:30-15:30, wtorek 7:30-17:00, piątek 7:30-14:00) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Sicienku ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko.
Oferta winna zostać złożona lub przesłana w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem "Nabór na stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych w Referacie Inwestycji i Rozwoju w terminie do 30 kwietnia 2025 r.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Sicienku.
Dodatkowe informacje:
Oferty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
Nabór przeprowadzi, powołana przez Wójta Gminy Sicienko, Komisja konkursowa, w dwóch etapach:
- I etap obejmuje formalną analizę dokumentów,
- II etap stanowi merytoryczną ocenę kandydatów, może składać się z rozmowy kwalifikacyjnej lub/i testu kwalifikacyjnego.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie II etapu naboru.
Przed przystąpieniem do etapu naboru wymagającego osobistego stawienia się kandydata, należy przedłożyć komisji do wglądu oryginały dokumentów, które zostały złożone w formie kserokopii oraz okazać dowód tożsamości.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (do 6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru. W pozostałych przypadkach umowę o pracę zawiera się na czas określony (do 6 miesięcy). Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Sicienku https://bip.sicienko.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sicienku, ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 52 31 17 413 i 52 31 17 430.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta