Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 09 maja 2025 (piątek)

Inspektor w sekcji technicznej - Płock, mazowieckie

Data dodania: 2025-04-24
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Pracodawca: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0433

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Bielska 57a, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
1. gromadzenie, przetwarzanie i udostępnianie informacji o drogach publicznych,
2. prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli, przepustów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom;
3. opracowywanie projektów uchwał,
4. zbieranie i przetwarzanie danych związanych z utrzymaniem dróg powiatowych
5.Przygotowywanie uzgodnień: projektów decyzji o warunkach zabudowy/lokalizacji inwestycji celu publicznego, projektów planów zagospodarowania przestrzennego i projektów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie kompetencji zarządu drogi;
6. Wyjazdy w teren w ramach pełnienia obowiązków słuzbowych,
7. Współpraca związana z zimowym utrzymaniem dróg.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 12.05.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Osoba ubiegająca się o stanowisko Inspektora w Sekcji Technicznej powinna spełniać następujące niezbędne wymagania:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wykształcenie: wyższe II stopnia,
f) co najmniej 3 letni staż pracy,
g) umiejętność komunikowania się w pracy i w zespole,
h) umiejętność obsługi komputera MS Office,
k) posiadanie prawa jazdy kategorii B ( czynne prawo jazdy kat. B).

Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów prawa z zakresu: Prawa budowlanego, Ustawy o drogach publicznych i Ustawy o samorządzie powiatowym
b) doświadczenie w pracy w aadministracji publicznej mile widziane
c ) umiejetność stosowania przepisów,
d) dyspozycyjność i gotowość do podnoszenie kwalifikacji,
e) podstawowa wiedza w zakresie działalności samorządu terytorialnego.
f) znajomość KPA,
g) umiejętność obsługi programów typu CAD

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
NIP: 7742418879
REGON: 610946222
Krótki opis działalności gospodarczej: drogownictwo
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Bielska 57a, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny min. opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;
b) życiorys (CV) min. opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;
c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz wymagane uprawnienia i dodatkowe kwalifikacje;
d) kserokopie świadectw pracy dokumentującej wymagany staż pracy i zaświadczenie dokumentujące obecne zatrudnienie;
e) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
f) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
g) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
h) oświadczenie kandydata o posiadaniu uprawnień (czynne prawo jazdy kategorii B);
i) oświadczenie kandydata o niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
j) informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku REKRUTACJA

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do godz. 15.30 (piętro I, pokój 112) lub przesłać pocztą:
Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
ul. Bielska 57a
09-400 Płock
w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
"Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor w Sekcji Technicznej w Zarządzie Dróg Powiatowych w Płocku ( 1 etat)".
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 09.05.2025 roku.
W przypadku ofert przysłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.

Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie Krajowego Rejestru Karnego.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku oraz tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście

opublikowano: 2025-04-24
ostatnia zmiana: 2025-05-02
Komentarze
Polityka Prywatności