Numer oferty: StPr/25/0183
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Ratuszowa 1, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Planowanie i prowadzenie postępowań w sprawie udzielenia zamówień publicznych realizowanych przez Gminę Września.
2. Gromadzenie i aktualizacja aktów prawnych dotyczących zamówień publicznych.
3. Przygotowywanie specyfikacji warunków zamówienia wraz załącznikami w tym projektów umów o zamówienie publiczne.
4. Doradztwo na rzecz komórek organizacyjnych urzędu i samodzielnych stanowisk pracy.
5. Prowadzenie dokumentacji z przebiegu zamówień publicznych.
6. Udział w pracach komisji przetargowych.
7. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych i umów o zamówienie publiczne.
8. Sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.05.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- komunikatywność,obsługa klienta
- dobra organizacja , samodzielność , operatywnoścć
- OBSŁUGA KOMPUTERA I PAKIETU MICROSOFT OFFICE
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 2] : Przynajmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w zamówieniach publicznych.
[Umiejętność 1] : Wykształcenie wyższe, Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta i Gminy we Wrześni
NIP: 7891001386
REGON: 631258069
Adres www: www.wrzesnia.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Ratuszowa 1, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Woźniak
Nr telefonu: 0616404040
E-mail: kadry@wrzesnia.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny oraz CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
2. Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
4. Kserokopie świadectw pracy.
5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych oraz braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury naboru w Urzędzie Miasta i Gminy Września, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
7. Podpisana informacja o zapoznaniu się z procedurą zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni.
8. Kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych.
Termin i miejsce składania dokumentów.
1. W siedzibie Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni, ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września w Biurze Obsługi Interesanta (parter budynku) w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
Oferta na stanowisko podinspektora w Referacie Zamówień Publicznych Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni.
2. Przesłać na adres korespondencyjny Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni, ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września.
3. Pocztą elektroniczną na adres e-mail: kadry@wrzesnia.pl
4. Oferty wraz z kompletem wymaganych dokumentów należy składać w terminie do 5 maja 2025 r. (terminem wiążącym jest data faktycznego wpływu do urzędu)
Aplikacje niekompletne, niespełniające wymagań niezbędnych i złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta