Numer oferty: StPr/25/0272
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: WIATRAKI 13, 62-730 Dobra, powiat: turecki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: pomoc administracyjna w zakresie: wysyłanie i odbieranie korespondencji, poczty tradycyjnej, poczty elektronicznej, E-doręczenia, e-Puap, nadzorowanie przepływu informacji, ewidencjonowanie i opisywanie merytoryczne faktur, obsługa klienta na punkcie obsługi, pomoc w przygotowaniu dokumentów do archiwizacji, pomoc w wykonywaniu czynności biurowych, prowadzenie ewidencji wniosków, wykonywanie kserokopii dokumentów oraz zakładanie teczek biurowych, przygotowywanie spraw do weryfikacji merytorycznej do poszczególnych działów, obsługa programów komputerowych, obsługa centrali telefonicznej, prowadzenie rejestrów umów ośrodka, pomoc w opisywaniu i segregacji dowodów księgowych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.05.2025
Data zakończenia: 31.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: umiejętność obsługi urządzeń biurowych i komputera, osoby zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie pracy jako bezrobotne
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W DOBREJ
NIP: 6681261962
REGON: 003730549
Krótki opis działalności gospodarczej: ośrodek pomocy społecznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: WIATRAKI 13, 62-730 Dobra, powiat: turecki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Monika Małecka
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: -