Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 30 kwietnia 2025 (środa)

Podinspektor w wydziale zamówień publicznych - Chełm, lubelskie

Data dodania: 2025-04-18
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Chełmie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0859

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Niepodległości 1, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1) przygotowanie i przeprowadzenie we współpracy z wydziałami Starostwa Powiatowego w Chełmie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz przepisami wewnętrznymi normującymi powyższe zagadnienia;
2) obsługa techniczno-organizacyjna i sekretarska komisji przetargowych;
3) wykonywanie czynności poprzedzających zawieranie umów o udzielanie zamówienia publicznego oraz wykonywanie czynności z zakresu koordynacji zamówień publicznych w wydziałach i jednostkach organizacyjnych Starostwa;
4) sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych powyżej kwoty 130 000 zł;
5) prowadzenie scentralizowanej obsługi zamówień publicznych w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
a) prowadzenie na wniosek dyrektorów jednostek obsługiwanych zamówienia publiczne, w granicach środków przeznaczonych w budżecie;
b) wszczęcie postępowania przetargowego po złożeniu przez Dyrektora jednostki obsługiwanej wniosku o uruchomienie procedury przetargowej, zawierającego opis przedmiotu zamówienia;
6) przygotowywanie informacji z udzielnych zamówień publicznych;
7) przygotowanie dokumentacji do kontroli w przypadku postępowań o udzielenie zamówień publicznych współfinansowanych ze środków pochodzących ze źródeł zewnętrznych.
8) przestrzeganie tajemnic prawnie chronionych;
9) wykonywanie innych poleceń przełożonych dotyczących pracy, zgodnych z przepisami prawa i ustalonymi w umowie rodzajem pracy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.05.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie min. 4700,00 brutto (kwota do ustalenia z pracodawcą).
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • ukończenie kursów/szkoleń z zakresu zamówień publicznych

Wymagania pożądane

Uprawnienia:
  • umiejętność pracy z wykorzystaniem systemów informatycznych - Microsoft Word, Writer, Microsoft Excel
  • wiedza merytoryczna - umiejętność samodzielnego opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego
  • kompetencje dotyczące predyspozycji osobowościowych - umiejętność syntezy danych, podejmowania decyzji, umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach kryzysowych, odporność na stres, uczciwość i obiektywizm, umiejętność planowania i organizacji pracy, rzetelność, odpowiedzialność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • wiedza merytoryczna - znajomość przepisów prawa z obszaru zamówień publicznych, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystywania do wykonywania zadań

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA WRAZ Z NIEZBĘDNYMI ZAŁĄCZNIKAMI ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ Starostwa Powiatowego w Chełmie: https://spchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=220&p1=szczegoly&p2=14042 .


Symbol oferty: ST.2110.9.2025.
Jednostka ogłaszająca: Starostwo Powiatowe w Chełmie pl. Niepodległości 1 22-100 Chełm.
Data ogłoszenia: 2025-04-18.
Termin składania dokumentów: 2025-04-30.

Wymagane wykształcenie: wyższe.

Wymagania związane ze stanowiskiem.

1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie: wyższe;
6) uprawnienia zawodowe: ukończenie kursów/szkoleń z zakresu zamówień publicznych;
7) doświadczenie zawodowe minimum dwuletni staż pracy na stanowisku ds. zamówień publicznych.

2. Wymagania dodatkowe:
1) wiedza merytoryczna:
a) znajomość przepisów prawa z obszaru zamówień publicznych, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystywania do wykonywania zadań,
b) umiejętność samodzielnego opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego;
2) umiejętność pracy z wykorzystaniem systemów informatycznych:
Microsoft Word, Writer, Microsoft Excel,;
3) kompetencje dotyczące predyspozycji osobowościowych:
a) umiejętność syntezy danych, podejmowania decyzji,
b) umiejętność pracy w zespole,
c) umiejętność działania w sytuacjach kryzysowych, odporność na stres, uczciwość i obiektywizm,
d) umiejętność planowania i organizacji pracy,
e) rzetelność, odpowiedzialność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.

Zakres obowiązków:
1) przygotowanie i przeprowadzenie we współpracy z wydziałami Starostwa Powiatowego w Chełmie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz przepisami wewnętrznymi normującymi powyższe zagadnienia;
2) obsługa techniczno-organizacyjna i sekretarska komisji przetargowych;
3) wykonywanie czynności poprzedzających zawieranie umów o udzielanie zamówienia publicznego oraz wykonywanie czynności z zakresu koordynacji zamówień publicznych w wydziałach i jednostkach organizacyjnych Starostwa;
4) sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych powyżej kwoty 130 000 zł;
5) prowadzenie scentralizowanej obsługi zamówień publicznych w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
a) prowadzenie na wniosek dyrektorów jednostek obsługiwanych zamówienia publiczne, w granicach środków przeznaczonych w budżecie;
b) wszczęcie postępowania przetargowego po złożeniu przez Dyrektora jednostki obsługiwanej wniosku o uruchomienie procedury przetargowej, zawierającego opis przedmiotu zamówienia;
6) przygotowywanie informacji z udzielnych zamówień publicznych;
7) przygotowanie dokumentacji do kontroli w przypadku postępowań o udzielenie zamówień publicznych współfinansowanych ze środków pochodzących ze źródeł zewnętrznych.
8) przestrzeganie tajemnic prawnie chronionych;
9) wykonywanie innych poleceń przełożonych dotyczących pracy, zgodnych z przepisami prawa i ustalonymi w umowie rodzajem pracy.

Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) kwestionariusz osobowy (wzór w załączeniu do ogłoszenia);
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
4) kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach zawodowych;
5) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy;
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych;
7) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie naboru oraz klauzula informacyjna (w załączeniu do ogłoszenia);
9) w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Dokumenty aplikacyjne, w których umieszczą Państwo dane osobowe wykraczające poza zakres określony w art. 221 §1 Kodeksu pracy powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem: Wyrażam zgodę Staroście Chełmskiemu na przetwarzanie moich danych zawartych w ofercie pracy dla celu realizacji procesu naboru w Starostwie Powiatowym w Chełmie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Warunki pracy:
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy;
2) miejsce pracy Starostwo Powiatowe w Chełmie, 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1;
3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym i sztucznym;
4) praca przy komputerze;
5) budynek wyposażony jest w windę.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
w miesiącu marcu 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Chełmie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6 %.

Miejsce składania dokumentów:
dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmie, Plac Niepodległości 1, pokój 88 lub pocztą na adres Starostwa z Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Chełmie w terminie do dnia 30 kwietnia 2025 r. (decyduje data faktycznego wpływu do Starostwa). dopiskiem na kopercie:
Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi
1) kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani o terminie rozmowy;
2) osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane;
3) dokumenty aplikacyjne kandydatów niewybranych będą przechowywane w Biurze Starosty przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie komisyjnie niszczone;
4) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmie przy Placu Niepodległości 1.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Chełmie
NIP: 5631869649
REGON: 110200113
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: www.powiatchelmski.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Niepodległości 1, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) kwestionariusz osobowy (wzór w załączeniu do ogłoszenia);
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
4) kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach zawodowych;
5) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy;
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych;
7) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie naboru oraz klauzula informacyjna (w załączeniu do ogłoszenia);
9) w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Dokumenty aplikacyjne, w których umieszczą Państwo dane osobowe wykraczające poza zakres określony w art. 221 §1 Kodeksu pracy powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem: Wyrażam zgodę Staroście Chełmskiemu na przetwarzanie moich danych zawartych w ofercie pracy dla celu realizacji procesu naboru w Starostwie Powiatowym w Chełmie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

opublikowano: 2025-04-18
Komentarze
Polityka Prywatności