Numer oferty: StPr/25/0858
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Do obowiązków Koordynatora projektu należy:
1. zarządzanie i nadzór nad całością projektu;
2. opracowanie i wdrożenie harmonogramu realizacji projektu, monitorowanie jego przebiegu oraz identyfikowanie potencjalnych ryzyk;
3. organizowanie i prowadzenie spotkań zespołu projektowego, zapewnienie sprawnej komunikacji i podziału zadań;
4. współpraca z Managerem ds. funkcjonowania BCU w zakresie organizacji działalności Centrum;
5. nadzór nad procedurą wpisania BCU do systemu edukacji, przygotowanie statutu i regulaminu wewnętrznego;
6. koordynacja pracy Rady BCU, w tym organizacja spotkań, nadzór nad realizacją jej rekomendacji;
7. zapewnienie skutecznej komunikacji i współpracy w ramach partnerstwa;
8. bieżący nadzór nad budżetem i wydatkami w projekcie,
9. kontrola i zatwierdzanie dokumentów finansowych we współpracy z Managerem ds. finansowych i proceduralnych;
10. prowadzenie monitoringu i sprawozdawczości projektu, przygotowywanie raportów dla instytucji nadzorujących;
11. zapewnienie zgodności procedur przetargowych i zamówień publicznych z wytycznymi KPO i przepisami prawa;
12. koordynacja i nadzorowanie nad sporządzaniem dokumentacji, wykazów i opisów SWZ oraz dokumentacji do postępowań o udzielenie zamówień publicznych w projekcie;
13. współpraca w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań we współpracy z pozostałym personelem oraz odbiór zamówień na dostawy i usługi o wartości do 130 tys. PLN zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm;
14. koordynowanie zadań związanych z funkcjonowaniem BCU, w tym realizacji szkoleń, nabór kadry szkolącej, organizowanie konferencji, targów i warsztatów, organizowanie wyjazdów studyjnych;
15. koordynowanie działań promocyjnych i informacyjnych związanych z realizacją projektu;
16. rozwiązywanie problemów operacyjnych i zarządzanie ryzykiem projektu;
17. współpraca z organami kontrolnymi oraz przygotowanie dokumentacji do audytów i kontroli.
18. wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem;
19. samokontrola na stanowisku pracy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 19.05.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
Opis wynagrodzenia: (do uzgodnienia). Umowa na czas wykonywania określonej pracy.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Uprawnienia:
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych
- znajomość Ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność obsługi komputera pakietów MS Office oraz urządzeń biurowych
- umiejętność zarządzania zespołem oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej
- umiejętność analizy danych i sporządzania raportów
- kursy, studia podyplomowe lub szkolenia z zakresu zarządzania projektami oraz przygotowywania dokumentów strategicznych
- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
- znajomość Ustawy o finansach publicznych
- umiejętność interpretacji przepisów prawa
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ Urzędu Miasta Chełm: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=14036 .
Symbol oferty: DOR.2110.26.2025.
Jednostka ogłaszająca: Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm.
Data ogłoszenia: 2025-04-17.
Termin składania dokumentów: 2025-04-28.
Wymagane wykształcenie: wyższe.
Wymagania związane ze stanowiskiem.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane doświadczenie w zarządzaniu projektami finansowanymi ze środków Unii Europejskiej,
- mile widziane kursy, studia podyplomowe lub szkolenia z zakresu zarządzania projektami,
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym,
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- umiejętność analizy danych i sporządzania raportów,
- umiejętność interpretacji przepisów prawa,
- umiejętność obsługi komputera pakietów MS Office oraz urządzeń biurowych,
- umiejętność zarządzania zespołem oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Zakres obowiązków.
Do obowiązków Koordynatora projektu należy:
1. zarządzanie i nadzór nad całością projektu;
2. opracowanie i wdrożenie harmonogramu realizacji projektu, monitorowanie jego przebiegu oraz identyfikowanie potencjalnych ryzyk;
3. organizowanie i prowadzenie spotkań zespołu projektowego, zapewnienie sprawnej komunikacji i podziału zadań;
4. współpraca z Managerem ds. funkcjonowania BCU w zakresie organizacji działalności Centrum;
5. nadzór nad procedurą wpisania BCU do systemu edukacji, przygotowanie statutu i regulaminu wewnętrznego;
6. koordynacja pracy Rady BCU, w tym organizacja spotkań, nadzór nad realizacją jej rekomendacji;
7. zapewnienie skutecznej komunikacji i współpracy w ramach partnerstwa;
8. bieżący nadzór nad budżetem i wydatkami w projekcie,
9. kontrola i zatwierdzanie dokumentów finansowych we współpracy z Managerem ds. finansowych i proceduralnych;
10. prowadzenie monitoringu i sprawozdawczości projektu, przygotowywanie raportów dla instytucji nadzorujących;
11. zapewnienie zgodności procedur przetargowych i zamówień publicznych z wytycznymi KPO i przepisami prawa;
12. koordynacja i nadzorowanie nad sporządzaniem dokumentacji, wykazów i opisów SWZ oraz dokumentacji do postępowań o udzielenie zamówień publicznych w projekcie;
13. współpraca w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań we współpracy z pozostałym personelem oraz odbiór zamówień na dostawy i usługi o wartości do 130 tys. PLN zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm;
14. koordynowanie zadań związanych z funkcjonowaniem BCU, w tym realizacji szkoleń, nabór kadry szkolącej, organizowanie konferencji, targów i warsztatów, organizowanie wyjazdów studyjnych;
15. koordynowanie działań promocyjnych i informacyjnych związanych z realizacją projektu;
16. rozwiązywanie problemów operacyjnych i zarządzanie ryzykiem projektu;
17. współpraca z organami kontrolnymi oraz przygotowanie dokumentacji do audytów i kontroli.
18. wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem;
19. samokontrola na stanowisku pracy.
Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV),
2. list motywacyjny,
3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
6. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,
7. referencje (kserokopia opcjonalnie),
8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
Warunki pracy:
- praca w systemie jednozmianowym,
- praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
- praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
- obsługa komputera, faxu, kserokopiarki,
- zatrudnienie na czas trwania projektu.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,77 %.
Miejsce składania dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. koordynowania projektem Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Chełmie w dziedzinie mechatronika w Wydziale Edukacji w Departamencie Oświaty w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 28 kwietnia 2025 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. koordynowania projektem Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Chełmie w dziedzinie mechatronika w Wydziale Edukacji w Departamencie Oświaty w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 17 kwietnia 2025 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Uwagi
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM.
Na podstawie z art. 13 ust. 1 oraz 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych.
Administrator Danych Osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm, za którego czynności z zakresu prawa pracy wykonuje Prezydent Miasta Chełm, adres do korespondencji Urząd Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, info@umchelm.pl, tel.: (82) 565-20-70.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony danych z którym można skontaktować się za pośrednictwem aresu email iod@umchelm.pl lub wysyłając list na adres administratora.
Cel przetwarzania danych
Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.
Podstawa prawna przetwarzania danych
Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych, w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, w procesie rekrutacji jest art. 6 ust. 1 litera b RODO. W odniesieniu do pozostałych danych osobowych podstawą przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 litera a RODO, to jest zgoda, która może być odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (dane szczególnej kategorii) konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Administratora oraz dostawcy usług IT.
Okres przetwarzania danych osobowych
Państwa dane zgromadzone na potrzeby procesu rekrutacyjnego będą przechowywane do zakończenia prcesu rekrutacyjnego. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach, wówczas Państwa dane przechowywane będą przez okres wskazany w klauzuli zgody.
Obowiązek podania danych osobowych
Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w przypadku kiedy będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, w pozostałym zakresie ich wskazanie jest dobrowolne.
Przysługujące prawa
Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do usunięcia danych osobowych.
W przypadku gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie nie ma wpływu na zgodność przetwarzania z obowiązującym prawem, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Prawo wniesienia skargi
W przypadku kiedy uznają Państwo, że Urząd Miasta Chełm przetwarza dane osobowe niezgodnie z prawem, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji
Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.
Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji:
Informujemy, że w ramach prowadzonej rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć oświadczenie:
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych,
ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.)
Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:
Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
NIP: 5630016442
REGON: 000594100
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: https://samorzad.gov.pl/web/miasto-chelm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV),
2. list motywacyjny,
3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
6. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,
7. referencje (kserokopia opcjonalnie),
8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta