Numer oferty: StPr/25/0928
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Leśna 96, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP), przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, przygotowywanie pism do urzędów, sporządzanie umów o pracę, zlecenie, dzieło oraz rozwiązywanie tych umów czy aneksów do tych umów, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, archiwizowanie dokumentów. Praca w godzinach od 08.00 do 16.00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.05.2025
Data zakończenia: 30.04.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- biegła obsługa komputera (Internet, MS Office)
- certyfikat księgowego
- obsługa urządzeń biurowych
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 3 lata doświadczenia zawodowego na wymienionym stanowisku
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: SIEDLECKIE STOWARZYSZENIE POMOCY OSOBOM Z CHOROBA ALZHEIMERA
NIP: 8211641272
REGON: 71036268200000
Adres www: www.alzheimer.org.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Leśna 96, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Mateusz Hapunowicz
Nr telefonu: 451-590-505
E-mail: biuro@alzheimer.org.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail