Numer oferty: StPr/25/04748
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Wenantego Burdzińskiego 7, 03-480 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Główne odpowiedzialności:
- prowadzenie procedur zakupowych o wartości mniejszej niż 130 000 zł, zgodnie z wewnętrznym regulaminem obowiązującym w Jednostce,
- podejmowanie działań pomocniczych/technicznych w ramach postępowań o udzielenie zamówień prowadzonych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
Charakterystyka pracy:
- udział w pracach zespołów zakupowych powołanych do przeprowadzenia procedur zakupowych o wartości mniejszej niż 130 000 zł, w tym w szczególności opiniowanie wniosków zakupowych, sporządzanie i publikacja zapytań ofertowych, a także udział w badaniu ofert oraz przygotowanie propozycji rozstrzygnięcia procedury,
- W ramach prowadzonych w jednostce postępowań o udzielenie zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, podejmowanie działań technicznych polegających w szczególności na: publikowaniu ogłoszeń w zależności od wartości zamówienia w Dzienniku Urzędowym UE, Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronach internetowych, w tym na stronie dedykowanej na potrzeby prowadzenia postępowań w sposób elektroniczny oraz sporządzaniu dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zapewnienie właściwych warunków jej przechowywania oraz archiwizacji,
- wprowadzanie danych o zawartych umowach do Centralnego Rejestru Umów m.st. Warszawy,
- sporządzanie wniosku o zwrot wniesionych przez wykonawców wadium w terminie zgodnym z wytycznymi zawartymi w ustawie Pzp
- prowadzenie rejestrów w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych oraz regulacje wewnętrzne ZPTP,
- tworzenie, kontrola i aktualizacja planów zamówień publicznych oraz planów postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych oraz regulacje wewnętrzne ZPTP,
- prowadzenie sprawozdawczości z zakresu udzielanych zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi ZPTP,
- udział w opracowywaniu i aktualizacji wewnętrznych regulacji dotyczących zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym,
- udział w przygotowywaniu dokumentacji oraz wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego z zakresu działania obszaru zamówień publicznych,
- przygotowywanie danych i informacji, niezbędnych do udzielenia odpowiedzi na pytania dotyczące postępowań o udzielenie zamówienia, w szczególności na pytania kierowane w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej, zapytania innych organów (w tym organów kontroli) oraz danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości na potrzeby kierownictwa Jednostki,
- zabezpieczenie dokumentacji prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz postępowań zakupowych i jej archiwizowanie po zakończonym postępowaniu,
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.06.2025
Data zakończenia: 30.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 300 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy;
Pracodawca oferuje:
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
- rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Wykształcenie:
Inne wymagania: Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
- wykształcenie średnie,
- minimum 3 lata stażu pracy,
- umiejętności:
- umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
- umiejętność logicznego myślenia,
- poczucie odpowiedzialności za realizację zadań (terminowość, sumienność, dokładność),
- umiejętność pracy samodzielnej jaki i w zespole,
- elastyczność myślenia,
- umiejętność efektywnego organizowania czasu pracy na stanowisku,
- wysoka kultura osobista,
- kompetencje: identyfikacja z urzędem, umiejętność analizowania i poprawnego wnioskowania,
Dodatkowe wymagania:
- studia wyższe,
- 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach samorządu terytorialnego lub innych jednostkach administracji publicznej na stanowiskach związanych z charakterem pracy podinspektora ds. zamówień publicznych,
- odpowiedzialność, sumienność, samodzielność, zdyscyplinowanie, bezstronność, komunikatywność, punktualność, kreatywność, dążenie do rezultatów,
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Zarząd Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
NIP: 1130122334
REGON: 011312165
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wenantego Burdzińskiego 7, 03-480 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
E-mail: rekrutacja@zptp.waw.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej podpisane własnoręcznie lub podpisem elektronicznym,
- list motywacyjny podpisane własnoręcznie lub podpisem elektronicznym,
- kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy (za aktualne zaświadczenie uważa się zaświadczenie wydane w okresie nieprzekraczającym 30 dni od daty jego wystawienia),
- kopie dokumentów, które potwierdzają posiadanie wymaganych kwalifikacji zawodowych i umiejętności,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych załącznik nr 1 do ogłoszenia podpisane własnoręcznie lub podpisem elektronicznym
- klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie w Zarządzie Praskich Terenów Publicznych załącznik nr 2 do ogłoszenia podpisane własnoręcznie lub podpisem elektronicznym
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, inny - Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia poprzez przesłanie ich drogą elektroniczną na adres: rekrutacja@zptp.waw.pl
w terminie do dnia 30 kwietnia 2025 r. z dopiskiem w tytule Podinspektor ds. zamówień publicznych.
Kandydatom niemającym możliwości skorzystania z Internetu, ZPTP umożliwi dostęp do
Internetu i złożenia aplikacji drogą elektroniczną, w swojej siedzibie:
Zarząd Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy (ul. Wenantego Burdzińskiego 7, 03-480 Warszawa; piętro II).