Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 16 maja 2025 (piątek)

Pozostali specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi - Mielec, podkarpackie

Data dodania: 2025-04-17
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Pracodawca: kontakt przez PUP

Numer oferty: StPr/25/0721

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Asystent do spraw personalnych - wsparcie w realizacji wszelkich prac związanych z zarządzaniem personelem, administrowanie sprawami pracowniczymi, wsparcie procesów rekrutacji i selekcji, wsparcie organizacji szkoleń zawodowych i procesów rozwoju pracowników, wdrażanie i monitorowanie systemów motywacyjnych, współtworzenie i realizacja marketingu personalnego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 19.05.2025
Data zakończenia: 18.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia, prawo jazdy kat. B, wiedza z zakresu technik rekrutacyjnych, znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, zdolności organizacyjne, bardzo dobra komunikatywność, samodzielność, kreatywność, empatia, odpowiedzialność, lojalność wobec firmy, dobra organizacja swojego czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole, dobra znajomość pakietu MS Office - zwłaszcza Excel, mile widziana znajomość język angielskiego.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Chopina 16a, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Banaś
Nr telefonu: 177880096
E-mail: anna.banas@pup.mielec.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Oferta pracy w ramach prac interwencyjnych dla osób bezrobotnych. Osoby spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta do Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania.

opublikowano: 2025-04-17
ostatnia zmiana: 2025-04-18
Komentarze
Polityka Prywatności