Numer oferty: StPr/25/0477
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Dąbrowszczaków 44A, 10-543 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. wprowadzanie do systemu księgowego dokumentów (rzetelnie, bezbłędnie i na
bieżąco),
2. kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,
3. ewidencja dokumentów księgowych związanych z postępowanie sądowym,
4. sporządzanie sprawozdawczości budżetowej w zakresie wynikającym z prowadzonej
ewidencji,
5. ewidencja rozrachunków z kontrahentami zewnętrznymi,
6. realizacja płatności w systemie bankowym,
7. weryfikacja należności,
8. systematyczna kontrola terminowości zapłaty zobowiązań pieniężnych,
9. archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Godziny pracy 7-15
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.06.2025
Data zakończenia: 30.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 005,27 PLN
Opis wynagrodzenia: Pierwsza umowa na czas określony, docelowo na czas na czas nieokreślony
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe, co najmniej pierwszego stopnia.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych.
3. Nieposzlakowana opinia.
4. Niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.
5. Brak prowadzonych przeciwko kandydatowi postępowań o przestępstwa ścigane
z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe.
6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość następujących aktów prawnych:
1) ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r.,poz. 120);
2) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. (t.j. Dz. U.z 2024 r., poz. 1530);
3) ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 163);
4) rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 stycznia 2025 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej (Dz. U. z 2025 r. poz. 133);
5) rozporządzenia Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 17 grudnia 2020 r. w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 652),
2. Zdolność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na podstawie zgromadzonych danych.
3. Znajomość programów pakietu MS Office.
4. Znajomość obsługi programu na podbudowie systemu ERP.
5. Odpowiedzialność za podejmowane decyzje.
6. Kreatywność i asertywność.
7. Wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej.
8. Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej.
9. Umiejętność pracy w zespole.
10. Znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: SĄD OKRĘGOWY W OLSZTYNIE
NIP: 7391226136
REGON: 000323430
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Dąbrowszczaków 44A, 10-543 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Joanna Kucznier
Nr telefonu: 89 521-61-57
E-mail: oddzial.kadr@olsztyn.so.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. Własnoręcznie podpisane podanie o zatrudnienie (list motywacyjny).
2. Własnoręcznie podpisane CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej.
3. Oświadczenia kandydata (druk w załączeniu): o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,o nieposzlakowanej opinii,
o niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
o nieprowadzeniu przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, o posiadaniu stanu zdrowia kandydata pozwalającego na zatrudnienie na danym stanowisku.
4. Własnoręcznie podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zgodnie z art. 9 ust. 1 RODO (druk w załączeniu).
5. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe.
6. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk w załączeniu).
7. Do zgłoszenia kandydat może dołączyć kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe osiągnięcia i kwalifikacje.
Konkurs składa się z trzech etapów:
I etap selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu.
II etap praktyczny sprawdzian umiejętności.
III etap rozmowa kwalifikacyjna.
Osoby zainteresowane prosimy o złożenie wymaganych dokumentów (w zamkniętej kopercie) bezpośrednio w siedzibie sądu - Biuro Podawcze, pokój nr 6 w godzinach urzędowania sądu lub drogą pocztową, z powołaniem się na sygnaturę konkursu (K.1101.18.2025) w terminie do 29 kwietnia 2025 r. na adres: Sąd Okręgowy w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 44A, 10-543 Olsztyn.
szczegóły oferty: https://olsztyn.so.gov.pl/
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail