Numer oferty: StPr/25/0156
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Parkowa 2, 64-020 Czempiń, powiat: kościański, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: I. na stanowisku Dyrektora:
tworzenie właściwych warunków do realizacji celów i zadań statutowych Żłobka oraz nadzór nad prawidłowym jego funkcjonowaniem; realizacja i koordynowanie zadań wynikających z ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3; ustalanie organizacji wewnętrznej, w tym organizacji pracy Żłobka; organizacja i nadzór nad bezpiecznymi i higienicznymi warunkami dla pobytu dzieci oraz pracy podległego personelu; prowadzenie rekrutacji kadry i dzieci do Żłobka i zawieranie umów z rodzicami/opiekunami prawnymi dzieci; zarządzanie całokształtem działalności jednostki, w celu prawidłowej, terminowej i zgodnej z przepisami prawa realizacji zadań statutowych, w tym: wykonywanie zadań pracodawcy wobec pracowników Żłobka; realizacja obowiązków kierownika jednostki sektora finansów publicznych w rozumieniu ustawy o finansach publicznych; opracowywanie projektów planów finansowych i czuwanie nad prawidłowym wykorzystywaniem środków finansowych, sporządzanie sprawozdawczości, sprawowanie kontroli zarządczej; realizacja obowiązków kierownika jednostki w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych; realizacja zadań administratora danych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO); 7. gospodarowanie powierzonym mieniem; 8. reprezentacja na zewnątrz i tworzenie pozytywnego wizerunku Żłobka; 9. inicjowanie i podejmowanie działań mających na celu pozyskiwanie środków pozabudżetowych związanych z realizacją zadań Żłobka; 10. współpraca z rodzicami/opiekunami prawnymi dzieci uczęszczających do Żłobka; 11. właściwe i zgodne z przepisami dysponowanie środkami finansowymi; 12. zarządzanie powierzonym majątkiem i jego należyte zabezpieczenie, w tym przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych.
II. na stanowisku Opiekuna:
sprawowanie opieki nad dziećmi od 20 tygodnia życia do lat 3; dbanie o bezpieczeństwo dzieci; wykonywanie codziennych czynności w zakresie karmienia, mycia, układania do snu oraz pomoc przy czynnościach higienicznych; kształtowanie pozytywnych nawyków u dziecka; udzielanie pierwszej pomocy w przypadkach zagrożenia zdrowia lub życia dziecka; opracowanie i realizacja programu edukacyjnego; realizacja programu wychowawczego poprzez różnorodność zajęć; współpraca z rodzicami/opiekunami prawnymi w celu ujednolicenia oddziaływań wychowawczych na dziecko; przygotowanie pomocy do zajęć i dekoracji pomieszczeń; dbałość o estetyczny wygląd pomieszczeń żłobka; utrzymywanie w należytym stanie i czystości sprzętu, zabawek i bielizny grupy dziecięcej; sprzątanie i dezynfekcja pomieszczeń żłobka; obsługa posiłków: nakrywanie do stołu, roznoszenie posiłków, sprzątanie po posiłkach, zmywanie naczyń.
szczegóły: https://czempin.biuletyn.net/?bip=2&cid=1152&id=5070
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.05.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik żłobka / klubu dziecięcego
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne wobec kandydata:
- wykształcenie wyższe na kierunkach lub specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju, wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach, edukacja prorozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia lub psychologia wychowawcza i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi
albo
- wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, którego program obejmuje zagadnienia związane z opieką nad małym dzieckiem lub jego rozwojem, i posiadanie zaświadczenia o odbyciu 80-godzinnego szkolenia w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności i posiadanie zaświadczenie o ukończeniu, nie wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnienia, szkolenia z udzielania dziecku pierwszej pomocy i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi.
- co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi, w tym:
1) co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku do lat 3 i ukończenie, nie wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnienia, szkolenia z udzielania dziecku pierwszej pomocy
lub
2) przed zatrudnieniem jako opiekun w żłobku lub w klubie dziecięcym odbył 280-godzinne szkolenie, z czego co najmniej 80 godzin w formie zajęć praktycznych, polegających na sprawowaniu opieki nad dzieckiem pod kierunkiem opiekuna i ukończył, nie wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnienia, szkolenie z udzielania dziecku pierwszej pomocy.
Jeżeli osoba, o której mowa w pkt 3 ppkt 2), nie pracowała z dziećmi w wieku do lat 3 przez okres co najmniej 6 miesięcy bezpośrednio przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun, zobowiązana jest w ciągu 6 miesięcy od rozpoczęcia pracy na stanowisku opiekuna odbyć 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności.
4. obywatelstwo polskie;
5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
6. rękojmia należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
7. nieposzlakowana opinia;
8. kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona lub ograniczona;
9. kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
10. kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym lub nie został skazany prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwo umyślne;
11. kandydat nie był karany za naruszenie dyscypliny finansów publicznych zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
12. kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
13. stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na określonym stanowisku.
Od kandydata oczekuje się również:
- znajomości przepisów prawnych niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, w szczególności ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3, przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, przepisów prawa pracy, przepisów BHP i ppoż. oraz zagadnień dotyczących ochrony danych osobowych oraz umiejętności praktycznego stosowania przepisów prawa;
- umiejętności kierowania zespołem lub doświadczenia na stanowisku kierowniczym, w szczególności w jednostkach sektora publicznego;
- posiadania cech osobowości i umiejętności, takich jak: samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, terminowość;
- praktycznej umiejętności obsługi komputera w obszarze systemu operacyjnego Windows, pakietu biurowego Office oraz innych urządzeń biurowych;
- posiadania prawa jazdy kat. B,
- zdolności manualnych, plastycznych, muzycznych.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Gmina Czempiń
NIP: 6981722479
REGON: 000528086
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Ks. Jerzego Popiełuszki 25, 64-020 Czempiń, powiat: kościański, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Maćkowiak
Nr telefonu: 61 28-26-703
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
Pisemna koncepcja funkcjonowania Żłobka Samorządowego w Czempiniu. List motywacyjny i życiorys podpisane własnoręcznie przez kandydata. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie w pełni praw publicznych. Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Oświadczenie, że kandydat nie był ukarany za naruszenie dyscypliny finansów publicznych zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Oświadczenie o niefigurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na tle seksualnym z dostępem ograniczonym i nie został skazany prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwo umyślne.
Oświadczenie o braku orzeczenia sądu o pozbawieniu, zawieszeniu lub ograniczeniu władzy rodzicielskiej.
Oświadczenie, że kandydat daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi.
Oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd.
Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska opiekuna dziecięcego.
Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.
Kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w sytuacji, gdy kandydat zamierza korzystać z uprawnień, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon