Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 07 maja 2025 (środa)

Główny specjalista ds. obsługi klienta - Katowice, śląskie

Data dodania: 2025-04-16
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Numer oferty: StPr/25/0959

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - Zakres obowiązków:
1. Wstępne wprowadzanie zamówień,
2. Terminowe zbieranie wszystkich istotnych informacji w celu dokładnego odpowiadania na wszystkie zapytania klientów,
3. Dokładne i terminowe wykonywanie aktualizacji systemu: - konfiguracja nowego klienta, poprawki i zmiany klienta,
4. Zatwierdzanie i wprowadzanie zamówień zakupu klientów w ramach określonego celu,
5. Zapewnianie terminowego rozwiązywania wszystkich potencjalnych przeszkód uniemożliwiających płynne przetwarzanie zamówień (rozbieżności cenowe, blokady kredytowe, wykluczenie materiałów itp.),
6. Kontaktowanie się z klientami z krajów Afryki (m. in. Nigerii),
7. Kontakty z współpracownikami w międzynarodowej organizacji w języku angielskim. Praca z angielskojęzyczną dokumentacją.
- Godziny pracy: 9:00-17:00.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 28.04.2025
Wynagrodzenie brutto: od 8 300 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie: 8300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia:
  • Odpowiedzialność
  • Dyspozycyjność
  • Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice
  • Rzetelność
  • Punktualność
  • Bardzo dobra organizacja pracy

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagane wykształcenie wyższe, mile widziane wykształcenie techniczne lub inżynieryjne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta. Wymagana bardzo dobra znajomość programów SAP, InContact, SFDC, Nex. Wymagana świadomość funkcjonowania procesów w organizacji międzynarodowej. Wymagana umiejętność adaptacji do zmian. Wymagana umiejętność szybkiego i klarownego reagowania w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi klienta, często pod presją czasu. Wymagana znajomość narzędzi analitycznych. Mile widziana znajomość języka francuskiego.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej: WYKONYWANIE INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, GAZOWYCH I KLIMATYZACYJNYCH. SPRZEDAŻ HURTOWA SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO I TELEKOMUNIKACYJNEGO ORAZ CZĘŚCI DO NIEGO.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Ciemniewska
Nr telefonu: 32-47-98-579, 32-47-98-500, 32-47-98-501, 32-47-98-502, 32-47-98-503
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV - Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny w sprawie oferty pracy z PUP Katowice w godzinach: 8:00-14:00.

opublikowano: 2025-04-16
ostatnia zmiana: 2025-04-18
Komentarze
Polityka Prywatności