Numer oferty: StPr/25/0551
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Waszyngtona 19, 81-342 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: -obsługa gości w restauracji hotelowej, dbanie o czystość i odpowiednie nakrycie stołu (np. ułożenie sztućców),
-witanie gości i wskazywanie im właściwego stolika,
-podawanie menu oraz udzielanie informacji na temat oferty lokalu gastronomicznego,
-przyjmowanie zamówień od klientów,
-przynoszenie gościom zamówionych przez nich dań i napojów,
-zabieranie zbędnych naczyń ze stołu,
-przekazywanie klientom rachunku, a także przyjmowanie zapłaty.
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 16.04.2025
Data zakończenia: 15.04.2028
Wynagrodzenie brutto: od 31,00 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto/h
Zawód: kelner*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Uprawnienia:
- bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność oraz duża elastyczność;
- doświadczenie w obsłudze klienta
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 mce.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: HOTEL CO 51 POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 7010972300
REGON: 38556795500000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: ŻWIRKI I WIGURY 16 B, 02-092 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Monika Matyja
E-mail: monika.matyja@hotelco51.com
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail