Numer oferty: StPr/25/3173
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Gdańska 1A, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw przypisanych do zakresu zadań komórki kwatermistrzowsko-technicznej i przestrzeganie zasad obiegu dokumentów. Prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem, utrzymaniem oraz zbywaniem środków transportu oraz wyposażenia komendy. Prowadzenie gospodarki mieszkaniowej oraz spraw związanych ze świadczeniami mieszkaniowymi. Prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem funkcjonariuszy w umundurowanie i odzież ochronną. Dokonywanie koniecznych zakupów i uczestniczenie w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
Rodzaj umowy: Mianowanie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.06.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 156 do 6 500 PLN
Opis wynagrodzenia: pracodawca oferuje: stabilność zatrudnienia, dodatkowe trzynaste wynagrodzenie w skali roku, nagrody jubileuszowe uzależnione od stażu pracy. Przewidywany termin przyjęcia do służby: II półrocze 2025 r. (w zależności od przyznanych miejsc na szkolenie podstawowe w zawodzie strażak). Mianowanie w służbie przygotowawczej na okres 3 lat (po tym okresie możliwe mianowanie w służbie stałej).
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: strażak
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- prawo jazdy do kierowania samochodami kat. B
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: kandydat do służby w Państwowej Straży Pożarnej musi spełniać wymagania określone w art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2024 r., poz. 1443 ze zm.), tj.: posiadać obywatelstwo polskie, korzystać z pełni praw publicznych, być nie karanym za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, posiadać wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe, posiadać zdolność fizyczną i psychiczną do pełnienia służby w PSP (badanie przeprowadzane jest przez komisję lekarską podległą ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych na wniosek komendanta jednostki PSP), posiadać uregulowany stosunek do służby wojskowej, o której mowa w art. 34 ust. 4 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2024 r., poz. 1443 ze zm.). Warunku określonego w art. 34 ust. 4 przedmiotowej ustawy nie stosuje się do kobiet. Dotyczy kandydatów objętych ewidencją wojskową. Z uwagi na rodzaj docelowego stanowiska i zakres realizowanych czynności i obowiązków, od kandydatów wymaga się dodatkowo prawo jazdy kat. B. Mile widziane: zatrudnienie powyżej 12 miesięcy w służbie cywilnej lub na stanowisku pomocniczym, lub stanowisku obsługi w Państwowej Straży Pożarnej, przy realizowaniu zadań zbliżonych do zadań na stanowisku, na które jest prowadzone postępowanie kwalifikacyjne, szkolenie z zakresu Prawa zamówień publicznych, wykształcenie informatyczne (lub pokrewne), wykształcenie wyższe o kierunku przydatnym w Państwowej Straży Pożarnej na danym stanowisku, na które jest prowadzone postępowanie kwalifikacyjne, w codziennym rozkładzie czasu służby, studia podyplomowe o kierunku przydatnym w Państwowej Straży Pożarnej na danym stanowisku, na które jest prowadzone postępowanie kwalifikacyjne, w codziennym rozkładzie czasu służby, wykształcenie średnie o kierunku przydatnym w Państwowej Straży Pożarnej na danym stanowisku, na które jest prowadzone postępowanie kwalifikacyjne, w codziennym rozkładzie czasu służby, szkolenie doskonalące z zakresu współdziałania z SPZOZ Lotniczego Pogotowia Ratunkowego (min. część teoretyczna), kwalifikacje ratownika, o których mowa w art. 13 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t. j. Dz. U. z 2025 r., poz. 91).
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PRUSZCZU GDAŃSKIM
NIP: 5931663685
REGON: 191123875
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Gdańska 1A, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: W terminie do 12 maja 2025 r. kandydat do służby w PSP zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1) podanie o przyjęcie do służby w Państwowej Straży Pożarnej
2) oświadczenie, będące załącznikiem do podania o przyjęcie do służby w Państwowej Straży Pożarnej
3) życiorys
4) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonania ćwiczeń fizycznych związanych z postępowaniem kwalifikacyjnym, wystawione nie wcześniej niż 30 dni przed dniem przystąpienia do poszczególnych ćwiczeń fizycznych. Koszty ewentualnych badań i wystawienia zaświadczenia pokrywa kandydat. Zaświadczenie lekarskie musi być prawidłowo wypełnione. Dopuszcza się dostarczenie zaświadczenia lekarskiego bezpośrednio przed rozpoczęciem testu sprawności fizycznej.
5) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu postępowania kwalifikacyjnego oraz klauzula informacyjna.
Kandydat zakwalifikowany do rozmowy kwalifikacyjnej tzn. po testach sprawności fizycznej, sprawdzeniu lęku wysokości (akrofobii) oraz teście wiedzy, w terminie do 20 maja 2025 r. składa:
1) kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby, o ile
kandydat wcześniej pozostawał w stosunku pracy lub służby,
2) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, wyszkolenie,
posiadane umiejętności oraz uprawnienia (w tym wymagany dokument potwierdzający posiadanie prawa jazdy kategorii B),
3) kserokopię stron książeczki wojskowej z uwidocznionymi danymi osobowymi kandydata i zapisem dotyczącym uregulowanego stosunku do służby wojskowej (strona 9 książeczki wojskowej z wpisem WKU/WCR dot. stosunku do służby wojskowej przeniesiony do rezerwy lub zaświadczenie z WCR o uregulowanym stosunku do służby wojskowej nie dotyczy kobiet),
4) zaświadczenie wydane przez właściwego dla działalności Ochotniczej Straży Pożarnej komendanta powiatowego (miejskiego) Państwowej Straży Pożarnej potwierdzające aktywne członkostwo przez udokumentowany udział w co najmniej dwóch zdarzeniach (działaniach ratowniczo-gaśniczych lub ćwiczeniach organizowanych przez jednostkę organizacyjną Państwowej Straży Pożarnej) w okresie jednego roku poprzedzającego datę publikacji ogłoszenia - o ile kandydat jest członkiem Ochotniczej Straży Pożarnej.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie (format A4), na której czytelnie umieszcza się następujące dane: imię i nazwisko kandydata, adres zamieszkania oraz dopisek Nabór do służby w KP PSP w Pruszczu Gdańskim na stanowisko stażysty w służbie przygotowawczej (docelowo kierownik sekcji) w siedzibie Komendy Powiatowej PSP w Pruszczu Gdańskim przy ul. Gdańskiej 1A (w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 15:30) lub przesłać listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim, ul. Gdańska 1A, 83- 000 Pruszcz Gdański (wymagana forma wysyłki: listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub kurierem): do dnia 12 maja 2025 r. do godz. 15:00 - tylko dokumenty o których mowa w pkt V A ogłoszenia (liczy się data wpływu do KP PSP Pruszcz Gdański). Dokumenty aplikacyjne kandydatów zakwalifikowanych do rozmowy kwalifikacyjnej należy złożyć w zamkniętej kopercie (format A4) z umieszczonym na niej numerem identyfikacyjnym kandydata, w sekretariacie Komendy Powiatowej PSP w Pruszczu Gdańskim przy ul. Gdańskiej 1A, 83-000 Pruszcz Gdański: do dnia 20 maja 2025 r. do godz. 12:00 kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej składają pozostałe dokumenty o których mowa w pkt V B ogłoszenia (liczy się data wpływu do KP PSP Pruszcz Gdański). Oferty przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Komendy nie stanowią skutecznego złożenia oferty i nie będą rozpatrywane. Dokumenty, które wpłyną lub zostaną dostarczone po terminie (decyduje data wpływu aplikacji, a nie data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Kandydat aplikując, oświadcza, że znana mu jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze. Na wszystkich składanych kopiach dokumentów należy umieścić następującą adnotację: Potwierdzam za zgodność z oryginałem - data, własnoręczny podpis kandydata. Kopie dokumentów, które nie będą potwierdzone za zgodność z oryginałem nie będą brane pod uwagę. Brak jakiegokolwiek z wymaganych dokumentów, własnoręcznego podpisu bądź daty eliminuje kandydata z dalszego postępowania kwalifikacyjnego. Inna forma dokumentu (tzn. niezgodna z treścią załączników do pobrania) będzie skutkowała odrzuceniem całości dokumentacji kandydata. W życiorysie należy podać następujące informacje: imię (imiona) i nazwisko kandydata, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (miejscowość), dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia oraz kwalifikacje zawodowe niezbędne do pełnienia służby na określonym w ogłoszeniu stanowisku służbowym. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane i własnoręcznie podpisane dokumenty. Nie należy przesyłać wszystkich dokumentów, które według uznania kandydata, mogą pomóc w naborze. Należy przesłać tylko te, które są wymagane lub zalecane. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego. Długość i rodzaj doświadczenia zawodowego muszą jednoznacznie wynikać ze złożonych dokumentów. Do dokumentów takich należą m. in. kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, zaświadczenia potwierdzające świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/staży/praktyk. Kandydat powinien podpisać własnoręcznie podanie, życiorys, oświadczenia i potwierdzenia za zgodność z oryginałem kopii składanych dokumentów. Przy składaniu dokumentów każdy kandydat otrzyma numer identyfikacyjny, którym będzie się posługiwał w poszczególnych etapach postępowania kwalifikacyjnego. Kandydaci, których oferty wpłyną drogą pocztową, numer identyfikacyjny otrzymają w dniu weryfikacji dokumentów na adres e-mail zamieszczony w podaniu o przyjęcie do służby. O zachowaniu terminu nie decyduje data stempla pocztowego lub data wynikająca z datownika urzędu a data wpływu aplikacji do KP PSP w Pruszczu Gdańskim. Na odrzucone oferty komisja nie odpowiada.
Link do ogłoszenia:
https://www.gov.pl/web/kppsp-pruszcz-gdanski/stazysta15042025
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Szczegółowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego udzielane są przez członków komisji w siedzibie Komendy lub pod nr telefonu 47 741 88 13 lub 47 741 88 13 oraz drogą mailową pk.pruszcz@straz.gda.pl w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30. Informacje o wynikach poszczególnych etapów postępowania kwalifikacyjnego nie będą udzielane telefonicznie. Kandydaci zobowiązani są do bieżącego śledzenia informacji o przebiegu naboru.