Numer oferty: StPr/25/0151
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 13-100 Nidzica, powiat: nidzicki, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej; przyjmowanie i wysyłka pism kontraktowych; dbanie o zaopatrzenie biura w artykuły biurowe, sanitarne i spożywcze; prowadzenie pojazdu kat. b (sporadycznie); obsługa pakietu office.
CV, list motywacyjny należy wysyłać na adres e-mail:biuro@inkoconsulting.pl z dopiskiem w temacie "Nidzica-sekretariat"
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 28.04.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sekretarka
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
- średnie zawodowe 4-letnie
Uprawnienia:
- prawo jazdy kat. B
- obsługa pakietu MS OFFICE
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Doświadczenie zawodowe nie jest konieczne, aczkolwiek mile widziane
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: INKO CONSULTING Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
NIP: 6792964916
REGON: 120613451
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: MARCIKA 25D/2, 30-016 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Joanna Rymek
E-mail: biuro@inkoconsulting.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny wysyłać na adres e-mail: biuro@inkoconsulting.pl z dopiskiem w temacie "Nidzica-sekretariat"
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail