Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 14 maja 2025 (środa)

Stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej i archiwalnej - Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Data dodania: 2025-04-15
Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Pracodawca: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/0470

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Dworcowa 60, 10-437 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: -rejestracja pism wpływających w systemie EZD,
-wysyłka korespondencji,
-archiwizacja dokumentów papierowych
Godziny pracy między 7:30 a 15:30 do uzgodnienia
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 80.0
Data rozpoczęcia: 23.04.2025
Data zakończenia: 31.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 30,50 PLN
Opis wynagrodzenia: system wynagrodzenia ze stawką godzinową
Zawód: pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie w obsłudze sekretariatu, umiejętność obsługi komputera w stopniu zaawansowanym

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie
NIP: 7393716175
REGON: 280344449
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Dworcowa 60, 10-437 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Jolanta Chełchowska
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: -

opublikowano: 2025-04-16
ostatnia zmiana: 2025-04-18
Komentarze
Polityka Prywatności