Numer oferty: StPr/25/0274
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 96-300 Wręcza, powiat: żyrardowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: monitoring i analiza komentarzy obcojęzycznych klientów, komunikacja z potencjalnymi klientami, obsługa chatbot, wsparcie działu call center w przypadku zgłoszeń obcojęzycznych
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Liczba godzin pracy w miesiącu: 147.0
Data rozpoczęcia: 15.04.2025
Data zakończenia: 14.04.2028
Wynagrodzenie brutto: od 31,80 PLN
Opis wynagrodzenia: zł brutto / godz.
Zawód: pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- brak lub niepełne podstawowe
Uprawnienia:
- obsługa telefonu
- obsługa komputera
- swobodne poruszanie się po kanałach social media
- obsługa urządzeń biurowych
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: swobodne poruszanie sie po kanałach spcial media
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: "GLOBAL PARKS POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 7010192128
REGON: 141926930
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: FOSA 41/11, 02-768 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Małgorzata Karwacka
Nr telefonu: 735990814
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: brak danych
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon