Numer oferty: StPr/25/0748
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/960.html
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku wykonywać będzie pracę w siedzibie Urzędu, jak również terenową w granicach administracyjnych Miasta Słupska.
Ważniejsze zadania:
prowadzenie, we współpracy z Miejskim Inżynierem Ruchu, spraw związanych z zarządzaniem ruchem na drogach publicznych znajdujących się na terenie Miasta Słupska, w tym w szczególności:
- opiniowanie, zatwierdzanie i odbiór projektów organizacji ruchu;
- prowadzenie ewidencji zatwierdzonych projektów organizacji ruchu;
- projektowanie nowych organizacji ruchu na terenie miasta we współpracy z Miejskim Inżynierem Ruchu;
- rozpatrywanie wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu;
kontrola prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w tym prowadzenie systematycznych kontroli infrastruktury pieszej i rowerowej w zakresie jej prawidłowego utrzymania/funkcjonowania;
współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie organizacji ruchu, oznakowania ulic i bezpieczeństwa ruchu;
podnoszenie wiedzy z zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego i zrównoważonej mobilności wśród mieszkańców;
załatwianie skarg, wniosków i interpelacji w zakresie prowadzonych spraw, wynikających z zakresu merytorycznego stanowiska, w tym prowadzenie i gromadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną, procedurami administracyjnymi oraz przepisami szczególnymi;
współudział w implementacji polityki zrównoważonego i zintegrowanego transportu oraz prowadzenie działań promujących aktywną mobilność.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 12.05.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie od 5000 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
wykształcenie wyższe;
ogólny staż pracy: minimum 1 rok stażu pracy;
kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
Wymagania dodatkowe:
mile widziane wykształcenie wyższe techniczne o specjalności transport, budownictwo, drogownictwo lub kierunek pokrewny;
mile widziana znajomość AutoCAD lub programów pokrewnych;
mile widziana znajomość języka angielskiego;
umiejętność interpretowania przepisów prawnych;
znajomość przepisów prawnych:
1) ustawa Prawo o ruchu drogowym;
2) ustawa o drogach publicznych;
3) ustawa o samorządzie gminnym;
4) Kodeks postępowania administracyjnego;
5) rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem;
6) rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach;
7) rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych.
stan zdrowia pozwalający na pracę w terenie;
mile widziana praca w administracji publicznej (w szczególności w jednostkach samorządu terytorialnego);
umiejętności redagowania pism tzw. lekkie pióro;
umiejętności interpersonalne: komunikatywność, kreatywność, umiejętności pracy w zespole, odporność na stres oraz presję czasu.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
NIP: 8393122476
REGON: 000590645
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Szwugier
Nr telefonu: 59 848 83 21
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty:
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
list motywacyjny;
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum roczny staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
kwestionariusz osobowy;
oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;
kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. organizacji ruchu drogowego i mobilności w Referacie Polityki Transportowej w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, w terminie do dnia 22 kwietnia 2025 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim w Słupsku umieszczona jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Godziny : 7.30-15.30