Numer oferty: StPr/25/0426
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku zapewnia stosowanie jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasady finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasady i terminy ich opłacania, w tym m.in.
Prowadzi postępowania wyjaśniające i ustala podlegania ubezpieczeniom społecznym, podstawy wymiaru składek, obowiązku opłacania składek, zasad finansowania i wysokości składek na ubezpieczenia społeczne oraz ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych. Prowadzi postępowania wyjaśniające związane z ustalaniem górnej rocznej podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe. Obsługuje wnioski o wyrażenie zgody na opłacanie po terminie składek na dobrowolne ubezpieczenia społeczne.
Zatwierdza przygotowane decyzje. Rozpatruje odwołania od decyzji. Rozpatruje przydzielone sprawy, udziela odpowiedzi na zapytania komórek wewnętrznych w zakresie zbiegu tytułów do ubezpieczeń społecznych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.05.2025
Data zakończenia: 31.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo, administracja)
- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- podstawowa znajomość Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
NIP: 7742480074
REGON: 00001775600388
Krótki opis działalności gospodarczej: Obowiązkowe zabezpieczenia społeczne
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dołącz do nas jeśli:
- jesteś osobą zorientowaną na cel i jakość
- potrafisz obsługiwać pakiet MS Office
- potrafisz skutecznie się komunikować
- lubisz współpracować z różnorodnym zespołem
- potrafisz dostosowywać się do zmian
- stawiasz swój rozwój na pierwszym miejscu
- potrafisz rozwiązywać problemy
- potrafisz radzić sobie w trudnych sytuacjach
TO ZACHĘCAMY DO PRZESŁANIA DOKUMENTÓW
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem nazwy stanowiska, o które ubiega się kandydat
- dokument potwierdzający wykształcenie (kopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplomu ukończenia studiów)
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty. Pliki w formatach nieobsługiwanych przez e-formularz można załączyć po spakowaniu ich w formacie 'rar' lub 'zip'.
Termin, do którego należy składać dokumenty 24-04-2025
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- ruchomy czas pracy
- system premiowy
- atrakcyjny pakiet ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Proces rekrutacji obejmować będzie:
- ocenę formalną dokumentów kandydatów
- pisemny test wiedzy ze znajomości wymienionych Ustaw
- rozmowę kwalifikacyjną
Dodatkowe informacje:
- skontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne drogą mailową lub telefoniczną
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji w systemie
- dokumenty nadesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane
- do składnia ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 2-piętrowy z windą oraz z pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.