Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 25 kwietnia 2025 (piątek)

Stanowisko ds. projektów i strategii w wydziale strategii i funduszy europejskich w departamencie architektury w urzędzie miasta chełm - Chełm, lubelskie

Data dodania: 2025-04-15
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0846

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 13. Ogólny zakres obowiązków:
Do obowiązków Pracowników ds. projektów i strategii należy:
1) monitorowanie i przekazywanie informacji dotyczących możliwości pozyskiwania środków z funduszy zewnętrznych, niezbędnych dla rozwoju Miasta;
2) opracowywanie projektów współfinansowanych z funduszy pomocowych, we współpracy z komórkami organizacyjnymi Miasta;
3) przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych, we współpracy z komórkami organizacyjnymi Miasta;
4) współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie opracowywania projektów inwestycyjnych i przygotowywanie wniosków o dofinansowanie ze środków zewnętrznych;
5) realizacja i rozliczanie projektów z funduszy zewnętrznych w zakresie działania Departamentu, we współpracy z komórkami organizacyjnymi Miasta;
6) koordynacja i rozliczanie projektów inwestycyjnych z funduszy zewnętrznych (z wyłączeniem projektów drogowych) realizowanych przez Departament Architektury, Inwestycji i Funduszy Europejskich oraz przez inne Departamenty;
7) stały kontakt z instytucjami zarządzającymi programami i funduszami zewnętrznymi, wsparcia finansowego i doradczego;
8) prowadzenie rejestru realizowanych przez Miasto projektów współfinansowanych z funduszy zewnętrznych;
9) prowadzenie sprawozdawczości i monitoringu w okresie trwałości projektów dla zadań zrealizowanych z udziałem środków zewnętrznych;
10) identyfikowanie i definiowanie we współpracy z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Miasta celów i priorytetów rozwojowych Miasta;
11) planowanie strategiczne, monitorowanie procesu przygotowania i aktualizacji Strategii Rozwoju Miasta Chełm oraz Strategii Rozwoju Ponadlokalnego Chełmskiego Obszaru Funkcjonalnego;
12) prowadzenie obsługi administracyjnej Komitetu Sterującego Chełmskiego Obszaru Funkcjonalnego zgodnie z zawartym w dniu 17 maja 2021 r. Porozumieniem Gmin Chełmskiego Obszaru Funkcjonalnego o współpracy w zakresie realizacji Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych w perspektywie finansowej 2021-2027;
13) współpraca z komórkami organizacyjnymi Miasta w zakresie tworzenia innych dokumentów strategicznych (planów, programów) o znaczeniu strategicznym dla miasta, w szczególności określenia celów strategicznych Miasta;
14) współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie planowania kierunków rozwoju Miasta Chełm oraz planów inwestycyjnych;
15) gromadzenie i analizowanie danych strategicznych dla Miasta.
16) pełnienie funkcji koordynatora lub asystenta projektu lub wykonywanie innych czynności związanych z realizacją umów współfinansowanych ze środków zewnętrznych - na podstawie odrębnej dyspozycji Prezydenta Miasta Chełm lub jego zastępcy i na wniosek Dyrektora / Zastępcy Dyrektora Departamentu Architektury, Inwestycji i Funduszy Europejskich;
17) współpraca z Departamentami w opracowywaniu materiałów o charakterze promocyjno informacyjnym;
18) współpraca w zakresie promowania i kreowania pozytywnego wizerunku Miasta;
19) współpraca z Departamentami w zakresie wykonywania zadań wynikających z przepisów prawa;
20) przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań oraz odbiór zamówień na dostawy i usługi o wartości do 130 tys. PLN zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm;
21)wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem;
22) samokontrola na stanowisku pracy.

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 05.05.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: do uzgodnienia

Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: zarządzanie projektami, przygotowywanie dokumentów strategicznych
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • rosyjski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia:
  • umiejętność sporządzania informacji, raportów i analiz
  • znajomość zagadnień z zakresu funduszy unijnych, finansów publicznych oraz zamówień publicznych
  • umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, lojalność, komunikatywność
  • znajomość ustawy o samorządzie gminnym
  • kursy, studia podyplomowe lub szkolenia z zakresu zarządzania projektami oraz przygotowywania dokumentów strategicznych
  • znajomość zagadnień dotyczących dokumentów strategicznych
  • znajomość zagadnień dotyczących współfinansowania zadań ze środków zewnętrznych
  • znajomość problematyki zarządzania projektami i prawa unijnego
  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
  • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych
  • znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=14024

Wymagania związane ze stanowiskiem
Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie: wyższe.



Wymagania dodatkowe:

1) mile widziane kursy, studia podyplomowe lub szkolenia z zakresu zarządzania projektami oraz przygotowywania dokumentów strategicznych,

2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,

3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,

6) znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,

7) znajomość zagadnień dotyczących współfinansowania zadań ze środków zewnętrznych,

8) znajomość zagadnień dotyczących dokumentów strategicznych,

9) znajomość zagadnień z zakresu funduszy unijnych, finansów publicznych oraz zamówień publicznych,

10) znajomość problematyki zarządzania projektami i prawa unijnego,

11) znajomość języków obcych (np. j. rosyjski, j. niemiecki, j. angielski),

12) umiejętność sporządzania informacji, raportów i analiz,

13) umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych,

14) umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
NIP: 5630016442
REGON: 000594100
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: https://samorzad.gov.pl/web/miasto-chelm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
6) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,
7) referencje (kserokopia),
8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.


Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.


Miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowiska ds. projektów i strategii w Wydziale Strategii i Funduszy Europejskich w Departamencie Architektury, Inwestycji i Funduszy Europejskich w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 w terminie do dnia 25 kwietnia 2025 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowiska ds. projektów i strategii w Wydziale Strategii i Funduszy Europejskich w Departamencie Architektury, Inwestycji i Funduszy Europejskich w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 ogłoszonej dnia 15 kwietnia 2025 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).

Uwagi
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Na podstawie z art. 13 ust. 1 oraz 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych.
Administrator Danych Osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm, za którego czynności z zakresu prawa pracy wykonuje Prezydent Miasta Chełm, adres do korespondencji Urząd Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, info@umchelm.pl, tel.: (82) 565-20-70.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony danych z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu email iod@umchelm.pl lub wysyłając list na adres administratora.
Cel przetwarzania danych
Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.
Podstawa prawna przetwarzania danych
Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych, w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, w procesie rekrutacji jest art. 6 ust. 1 litera b RODO. W odniesieniu do pozostałych danych osobowych podstawą przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 litera a RODO, to jest zgoda, która może być odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (dane szczególnej kategorii) konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Administratora oraz dostawcy usług IT.
Okres przetwarzania danych osobowych
Państwa dane zgromadzone na potrzeby procesu rekrutacyjnego będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacyjnego. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach, wówczas Państwa dane przechowywane będą przez okres wskazany w klauzuli zgody.
Obowiązek podania danych osobowych
Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w przypadku kiedy będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, w pozostałym zakresie ich wskazanie jest dobrowolne.
Przysługujące prawa
Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do usunięcia danych osobowych.
W przypadku gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie nie ma wpływu na zgodność przetwarzania z obowiązującym prawem, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Prawo wniesienia skargi
W przypadku kiedy uznają Państwo, że Urząd Miasta Chełm przetwarza dane osobowe niezgodnie z prawem, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji
Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.

Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji:
Informujemy, że w ramach prowadzonej rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć oświadczenie:
1. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.)

Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:
1. Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

opublikowano: 2025-04-15
ostatnia zmiana: 2025-04-18
Komentarze
Polityka Prywatności