Numer oferty: StPr/25/0887
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 14-200 Nowa Wieś, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Kompleksowa organizacja i koordynacja codziennej pracy biura (nadzór nad obiegiem dokumentów, obsługa korespondencji, kontakt z dostawcami usług biurowych)
Wsparcie zespołu zarządzającego w zadaniach administracyjnych. Organizacja podróży służbowych i spotkań wewnętrznych oraz z partnerami zagranicznymi
Dbałość o sprawny przepływ informacji oraz wewnętrzną komunikację, Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem przestrzeni biurowej i wyposażeniem, Współpraca z działem księgowości (m.in. przygotowywanie dokumentów, faktur, zestawień), Zapewnienie wysokiego poziomu poufności i rzetelności w wykonywanych zadaniach
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 14.04.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 5 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
- średnie zawodowe
Pozostałe wymagania
Wykształcenie:
Inne wymagania: Wymagania pracodawcy - Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane, Wysoka kultura osobista, dyskrecja i zaufanie to podstawa naszej współpracy, Doskonała organizacja pracy własnej i umiejętność ustalania priorytetów, Skrupulatność, dokładność i dbałość o detale,
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Outlook, Word, MS Teams), Znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie),Inicjatywa i samodzielność w działaniu, Pozytywne nastawienie i chęć do rozwoju. Pracodawca oferuje - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, Elastyczny czas pracy, Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej, Realny wpływ na organizację pracy i rozwój struktur administracyjnych, Przyjazną atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i zaufaniu, Możliwość rozwoju i poszerzania kompetencji w dynamicznie rozwijającej się organizacji.
Dołącz do nas i twórz z nami przyszłość jako Koordynator Biura. Jeśli jesteś osobą skrupulatną, samodzielną i świetnie odnajdujesz się w organizacji pracy czekamy właśnie na Ciebie! Koordynator Biura to taki nasz organizacyjny ninja potrafi ogarnąć wiele rzeczy naraz, zadbać o każdy szczegół i zauważyć to, co często umyka innym. Z jednej strony pilnuje terminów, obiegu dokumentów i przesyłek, a z drugiej zawsze pomoże, gdy komuś zabraknie tonera w drukarce albo trzeba szybko ogarnąć salę na spotkanie.
To rola dla osoby, która lubi mieć porządek (także w mailach), czuje się dobrze, gdy może wspierać innych, i potrafi działać z wyczuciem bo czasem trzeba coś załatwić od ręki, a innym razem po prostu uważnie słuchać i nie zgubić żadnego ważnego detalu. Praca na tym stanowisku czasem może okazać się dynamiczna, co wymaga od kandydata elastyczności czasu pracy. Kontakt mailowy - s.jankowska@adexcp.com
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: ADEX COSMETICS&PHARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 5252919308
REGON: 52281651300000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: OLSZTYŃSKA 1, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
E-mail: s.jankowska@adexcp.com
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail