Numer oferty: StPr/25/3099
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Codzienne sprzątanie sali konferencyjnej, pomieszczeń biurowych i korytarza na parterze budynku Urzędu Miasta, w tym: odkurzanie pomieszczeń, zamiatanie i mycie podłóg oraz ich pastowanie, wycieranie kurzu z mebli biurowych i parapetów okiennych, opróżnianie koszy ze śmieci i makulatury, utrzymanie w należytym stanie higienicznym pomieszczeń sanitarnych oraz zainstalowanych w nich urządzeń sanitarnych, mycie drzwi, okien, powierzchni szklanych na parterze budynku w miarę potrzeby, jednak nie rzadziej niż cztery razy w roku, sprzątanie klatki schodowej oraz pomieszczeń piwnicy budynku Urzędu, dbanie o czystość tarasów przylegających do budynku Urzędu Miasta, usuwanie nieczystości wokół budynku Urzędu, należyte utrzymanie czystości wokół pojemników na śmieci umieszczonych za budynkiem Urzędu, zgłaszanie ich uszkodzeń oraz zmiany ich ilości, po zakończeniu sprzątania sprawdzenie, czy w sali konferencyjnej, pomieszczeniach biurowych, sanitarnych zostały wyłączone wszelkiego rodzaju odbiorniki energii elektrycznej oraz odbiorniki wody, sprawdzenia i pozamykania okien w sprzątanych pomieszczeniach przed ich opuszczeniem, zamknięcie wszystkich drzwi sprzątanych pomieszczeń, dbanie o powierzony sprzęt i urządzenia przeznaczone do sprzątania, właściwe przechowywanie i zabezpieczenie środków czystości, środków higienicznych, po zakończeniu czynności sprzątania, zgłaszanie uszkodzeń, zużycia sprzętu oraz urządzeń powierzonych do sprzątania, zgłaszanie wszelkich zauważonych awarii i uszkodzeń instalacji, urządzeń sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i elektrycznej zainstalowanych w budynku Urzędu, zamykanie Urzędu po zakończeniu pracy, zastępstwo pracowników obsługi. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 13-19.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.75
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 120.0
Data rozpoczęcia: 24.04.2025
Wynagrodzenie brutto: od 3 525 do 4 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik utrzymania czystości (sprzątaczka)
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, komunikatywność, obowiązkowość, systematyczność.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MIASTA PRUSZCZ GDAŃSKI
NIP: 6040019204
REGON: 000523525
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 58 775 99 74
E-mail: chyla@pruszcz-gdanski.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Życiorys (CV), kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kserokopie dokumentów poświadczających dotychczasowy przebieg pracy zawodowej. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Pruszcz Gdański lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko sprzątaczki w terminie do dnia 24 kwietnia 2025 r. tj. 14 dni od dnia opublikowania w Biuletynie Informacji Publicznej. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta Pruszcz Gdański po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu rekrutacji. Osoby, które nie spełnią wymagań formalnych nie będą informowane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej, oraz na tablicy ogłoszeń wewnątrz budynku Urzędu Miasta przy ul. Grunwaldzkiej 20 w Pruszczu Gdańskim. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miasta w Pruszczu Gdańskim zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miasta przez okres 7 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru w okresie tym, kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miasta nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 7 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta