Numer oferty: StPr/25/0843
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1. Zapewnianie prawidłowej i terminowej realizacji zadań Kancelarii Prezydenta,
2. Wykonywanie na bieżąco zadań zlecanych przez Prezydenta Miasta,
3. Inicjowanie i proponowanie rozwiązań w zakresie kształtowania pozytywnego wizerunku Prezydenta Miasta,
4. Przygotowywanie pism oraz odpowiedzi na listy i zapytania kierowane do Prezydenta Miasta,
5. Wykonywanie innych czynności związanych z realizacją zadań na stanowisku pracy zleconych przez przełożonych oraz Prezydenta Miasta,
6. Opracowywanie wniosków do Prezydenta Miasta,
7. Wspieranie i upowszechnianie idei samorządowej,
8. Podejmowanie inicjatyw współpracy samorządu lokalnego z samorządem regionalnym, samorządami lokalnymi, instytucjami, przedsiębiorstwami i organizacjami działającymi na rzecz rozwoju miasta,
9. Opracowywanie opinii i stanowisk związanych z udziałem Prezydenta w konferencjach, spotkaniach dotyczących samorządu terytorialnego,
10. Prowadzenie spraw wynikających z zawartych przez miasto porozumień z organizacjami, a także z członkostwa Miasta Chełm w związkach i stowarzyszeniach,
11. Współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej, parlamentarzystami i innymi podmiotami fizycznymi i prawnymi,
12. Prowadzenie protokołu dyplomatycznego,
13. Organizowanie spotkań, wizyt i posiedzeń z udziałem Prezydenta.
14. Koordynacja i obsługa spotkań z podmiotami zewnętrznymi, organizacjami pozarządowymi, związkami zawodowymi, partiami politycznymi oraz mieszkańcami.
15. Przygotowywanie wystąpień i listów okolicznościowych Prezydenta.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 14.05.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
Opis wynagrodzenia: (do uzgodnienia)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Uprawnienia:
- znajomość etykiety urzędniczej
- biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność zastosowania protokołu dyplomatycznego w budowaniu pozytywnego wizerunku jednostki samorządu terytorialnego
- znajomość zasad public relations i obsługi portali społecznościowych
- umiejętność kreatywnego myślenia
- znajomość kalendarza imprez patriotycznych
- umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność
- znajomość przepisów prawa z zakresu działania Kancelarii (w szczególności: kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych)
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji
- umiejętności redakcyjne, zdolność sporządzania opracowań i pozyskiwania informacji
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=14021 .
Symbol oferty: DOR.2110.22.2025.
Jednostka ogłaszająca: Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm.
Data ogłoszenia: 2025-04-14.
Termin składania dokumentów: 2025-04-23.
Wymagane wykształcenie: wyższe.
Wymagania związane ze stanowiskiem.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie: wyższe,
- co najmniej 3 lata stażu pracy.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawa z zakresu działania Kancelarii (w szczególności: kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych),
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji,
- znajomość kalendarza imprez patriotycznych,
- znajomość etykiety urzędniczej,
- umiejętność zastosowania protokołu dyplomatycznego w budowaniu pozytywnego wizerunku jednostki samorządu terytorialnego,
- umiejętności redakcyjne, zdolność sporządzania opracowań i pozyskiwania informacji,
- biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,
- umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność,
- umiejętność kreatywnego myślenia,
- znajomość zasad public relations i obsługi portali społecznościowych,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Zakres obowiązków:
1. Zapewnianie prawidłowej i terminowej realizacji zadań Kancelarii Prezydenta,
2. Wykonywanie na bieżąco zadań zlecanych przez Prezydenta Miasta,
3. Inicjowanie i proponowanie rozwiązań w zakresie kształtowania pozytywnego wizerunku Prezydenta Miasta,
4. Przygotowywanie pism oraz odpowiedzi na listy i zapytania kierowane do Prezydenta Miasta,
5. Wykonywanie innych czynności związanych z realizacją zadań na stanowisku pracy zleconych przez przełożonych oraz Prezydenta Miasta,
6. Opracowywanie wniosków do Prezydenta Miasta,
7. Wspieranie i upowszechnianie idei samorządowej,
8. Podejmowanie inicjatyw współpracy samorządu lokalnego z samorządem regionalnym, samorządami lokalnymi, instytucjami, przedsiębiorstwami i organizacjami działającymi na rzecz rozwoju miasta,
9. Opracowywanie opinii i stanowisk związanych z udziałem Prezydenta w konferencjach, spotkaniach dotyczących samorządu terytorialnego,
10. Prowadzenie spraw wynikających z zawartych przez miasto porozumień z organizacjami, a także z członkostwa Miasta Chełm w związkach i stowarzyszeniach,
11. Współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej, parlamentarzystami i innymi podmiotami fizycznymi i prawnymi,
12. Prowadzenie protokołu dyplomatycznego,
13. Organizowanie spotkań, wizyt i posiedzeń z udziałem Prezydenta.
14. Koordynacja i obsługa spotkań z podmiotami zewnętrznymi, organizacjami pozarządowymi, związkami zawodowymi, partiami politycznymi oraz mieszkańcami.
15. Przygotowywanie wystąpień i listów okolicznościowych Prezydenta.
Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV),
2. list motywacyjny,
3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
4. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących zatrudnienia, poświadczające wymagany staż pracy,
5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
7. referencje (kserokopia),
8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
Warunki pracy:
- praca w systemie jednozmianowym,
- praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
- praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
- obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,77 % .
Miejsce składania dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie)
w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. kontaktów samorządowych w Wydziale Kontaktów Samorządowych w Kancelarii Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 23 kwietnia 2025 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. kontaktów samorządowych w Wydziale Kontaktów Samorządowych w Kancelarii Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 14 kwietnia 2025 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Uwagi
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Na podstawie z art. 13 ust. 1 oraz 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych.
Administrator Danych Osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm, za którego czynności z zakresu prawa pracy wykonuje Prezydent, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, info@umchelm.pl, tel.: (82) 565-20-70.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony danych z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail iod@umchelm.pl lub wysyłając list na adres administratora.
Cel przetwarzania danych
Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.
Podstawa prawna przetwarzania danych
Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych, w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, w procesie rekrutacji jest art. 6 ust. 1 litera b RODO. W odniesieniu do pozostałych danych osobowych podstawą przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 litera a RODO, to jest zgoda, która może być odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (dane szczególnej kategorii) konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Administratora oraz dostawcy usług IT.
Okres przetwarzania danych osobowych
Państwa dane zgromadzone na potrzeby procesu rekrutacyjnego będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacyjnego. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach, wówczas Państwa dane przechowywane będą przez okres wskazany w klauzuli zgody.
Obowiązek podania danych osobowych
Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w przypadku kiedy będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, w pozostałym zakresie ich wskazanie jest dobrowolne.
Przysługujące prawa
Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do usunięcia danych osobowych.
W przypadku gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie nie ma wpływu na zgodność przetwarzania z obowiązującym prawem, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Prawo wniesienia skargi
W przypadku kiedy uznają Państwo, że Urząd Miasta Chełm przetwarza dane osobowe niezgodnie z prawem, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji
Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.
Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji:
Informujemy, że w ramach prowadzonej rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć oświadczenie:
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.)
Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:
Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art.
9 ust. 1 RODO.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
NIP: 5630016442
REGON: 000594100
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: https://samorzad.gov.pl/web/miasto-chelm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV),
2. list motywacyjny,
3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
4. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących zatrudnienia, poświadczające wymagany staż pracy,
5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
7. referencje (kserokopia),
8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta