Numer oferty: StPr/25/0466
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Piłsudskiego 64 b, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Dokonywanie rejestracji zgłaszających się osobiście bezrobotnych i poszukujących pracy oraz rejestracji za pośrednictwem formularza elektronicznego (rejestracji przez Internet).
2.Ustalanie i przyznawanie prawa do zasiłku dla bezrobotnych.
3.Sporządzanie decyzji administracyjnych dotyczących statusu osób rejestrujących się.
4.Wydawanie zaświadczeń potwierdzających status osoby zarejestrowanej.
5.Realizowanie zadań wynikających z przepisów koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego.
6.Przyjmowanie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego osób bezrobotnych.
7.Weryfikacja elektronicznych raportów z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i KRUS dotyczących zbiegów tytułów ubezpieczeń.
Godziny pracy 7:30 -15:30
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.05.2025
Data zakończenia: 02.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie + dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):
1.Obywatelstwo polskie.
2.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3.Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4.Minimum 1 rok stażu pracy.
5.Znajomość ustawy z 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. 2025 r. poz. 214).
6.Znajomość rozporządzenia z 14 kwietnia 2020 r. w sprawie rejestracji bezrobotnych i poszukujących pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 667).
7.Znajomość rozporządzenia z 18 sierpnia 2009 r. w sprawie szczegółowego trybu przyznawania zasiłku dla bezrobotnych, dodatku szkoleniowego, stypendium i dodatku aktywizacyjnego (Dz. U. z 2014 r., poz. 1189).
8.Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572).
9.Znajomość ustawy z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).
10.Znajomość ustawy z 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 146 ze zm.).
11.Znajomość ustawy z 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 350).
12.Znajomość ogólnych zagadnień ustawy z 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2025 r. poz. 163 ze zm.).
13.Znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 883/2004 z 29 kwietnia 2004 r. w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 987/2009 z 16 września 2009 r. dotyczące wykonania rozporządzenia (WE) nr 883/2004 w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE)nr 465/2012 z 22 maja 2012 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 883/2004 w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego oraz rozporządzenie (WE) nr 987/2009 dotyczące wykonywania rozporządzenia (WE) nr 883/2004 w części dotyczącej ustalania uprawnień do zasiłku dla bezrobotnych dla osób powracających po pracy za granicą.
14.Znajomość ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2025 r., poz. 277 ze zm.) w zakresie rozwiązywania umowy o pracę.
15.Umiejętność obsługi komputera (w tym programów: Word, Excel, Outlook) i innych urządzeń biurowych.
Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku):
1.Doświadczenie w pracy w publicznych służbach zatrudnienia.
2.Znajomość problematyki rynku pracy.
3.Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej.
4.Umiejętność analizowania spraw i rozwiązywania problemów.
5.Umiejętność pracy w zespole.
6.Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, odporność na stres.
7.Mile widziana znajomość systemu Syriusz.
8.Gotowość do dokształcania się i doskonalenia zawodowego.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
NIP: 7393127639
REGON: 510956873
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Piłsudskiego 64 b, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 89 5372843
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Szczegóły oferty:
https://mup.olsztyn.ibip.pl/public/getFile?id=1042679
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1.List motywacyjny.
2.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
3.Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
4.Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, dotyczących wszystkich zakończonych stosunków pracy podanych w kwestionariuszu osobowym.
W przypadku trwającego stosunku pracy złożenie przez kandydata oświadczenia / zaświadczenia zawierającego datę zatrudnienia.
5.Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
6.Oświadczenie o nieskazaniu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
8.Klauzula zgody o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji.
List motywacyjny, kwestionariusz osobowy, oświadczenia wymienione w pkt 5, 6, 7 oraz klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, a w przypadku dokumentów złożonych drogą elektroniczną każdy dokument wymagający własnoręcznego podpisu musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym e-PUAP.
Wzory kwestionariusza osobowego, oświadczeń wymienionych w punkcie 5, 6 i 7 oraz klauzula wymieniona w punkcie 8, dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, w zakładce Ogłoszenia o naborach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać :
1.W zamkniętej kopercie z dopiskiem: DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO SPECJALISTY DS. REJESTRACJI:
1)osobiście: w siedzibie Miejskiego Urzędu Pracy w Olsztynie, al. Piłsudskiego 64B w Olsztynie (pokój 25, II piętro - sekretariat) lub
2) pocztą na adres: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie, al. Piłsudskiego 64B, 10-450 Olsztyn Lub
2.Elektronicznie:
1)poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: /MUP/SkrytkaESP;
Termin składania dokumentów do 21.04.2025 roku.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający formalne wymagania zostaną telefonicznie/e-mailowo poinformowani o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /mup.olsztyn.ibip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w urzędzie.
W związku z obowiązującą Ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r., poz. 928), Miejski Urząd Pracy w Olsztynie informuje, że Regulamin dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Miejskim Urzędzie Pracy w Olsztynie jest dostępny na stronie internetowej MUP: https://mupolsztyn.praca.gov.pl/regulamin-dokonywania-zgloszen-naruszen-prawa-i-podejmowania-dzialan-nastepczych
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon