Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 23 kwietnia 2025 (środa)

Specjalista do spraw zamówień publicznych - Promnik, świętokrzyskie

Data dodania: 2025-04-09
Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp zo.o.

Numer oferty: StPr/25/0935

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Świętej Tekli 62, 26-067 Promnik, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Nadzór nad zamówieniami i wydatkami, zarówno poniżej, jak i powyżej progu przetargowego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 09.04.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 500 do 7 000 PLN
Opis wynagrodzenia: + 20 % premii
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Opis stanowiska pracy; Nadzór nad zamówieniami i wydatkami, zarówno poniżej, jak i powyżej progu przetargowego.
Samodzielne prowadzenie postępowań zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, obejmujące pełen zakres działań, takich jak: tworzenie specyfikacji warunków zamówienia, ogłaszanie postępowań, korespondencja
z wykonawcami, obsługa sekretariacka prac komisji, ocena formalna ofert, tworzenie wezwań do uzupełnień, wyjaśnień i wykluczeń, ogłaszanie wyników oraz przygotowywanie wymaganych dokumentów zgodnych z przepisami prawa
i regulacjami wewnętrznymi. Opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych, uwzględniającego zarówno wydatki powyżej, jak i poniżej progu zamówień publicznych, oraz jego bieżąca aktualizacja. Prowadzenie ewidencji postępowań i umów. Weryfikacja trybu postępowania i opiniowanie wyboru odpowiedniego trybu. Sprawdzanie zgodności opisu przedmiotu zamówienia z przepisami PZP. Weryfikacja sposobu ustalenia szacunkowej wartości zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Udzielanie wyjaśnień w zakresie przepisów prawnych dotyczących zamówień publicznych. Udział w komisjach przetargowych w roli sekretarza lub członka komisji. Weryfikacja projektów umów pod kątem zgodności z przepisami PZP. Przygotowywanie odpowiedzi na odwołania oraz innych dokumentów związanych z wniesionymi środkami ochrony prawnej.
Sporządzanie sprawozdań z zamówień publicznych na potrzeby GAK oraz Urzędu Zamówień Publicznych. Przygotowywanie dokumentacji i udzielanie odpowiedzi na potrzeby kontroli. Współpraca z Głównym Księgowym, Radcą Prawnym oraz pracownikami merytorycznymi w zakresie zamówień publicznych.
Wymagania; wykształcenie wyższe, doświadczenie na samodzielnym stanowisku min. 3 lata, biegła umiejętność obsługi komputera (w tym pakietu MS Office), znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat. B, mile widziana znajomość branży odpadowej
Pracodawca oferuje: ciekawą i stabilną pracę w solidnej firmie, przyjazny system adaptacji, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp zo.o.
NIP: 9591493417
REGON: 292433971
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Świętej Tekli 62, 26-067 Promnik, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 41 3461244
E-mail: biuro@pgo.kielce.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - wskazany kontakt telefoniczny: 41 3461244 lub e-mail:biuro@pgo.kielce.pl

opublikowano: 2025-04-15
ostatnia zmiana: 2025-04-18
Komentarze
Polityka Prywatności