Numer oferty: StPr/25/2958
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Zastawna 25, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - Prowadzenie kompleksowej księgowości spółek prawa handlowego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Dekretowanie i księgowanie faktur zakupu i sprzedaży.
- Tworzenie miesięcznych bilansów, rachunków, zysków i strat oraz rocznych sprawozdań finansowych.
- Sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT, PCC) oraz prowadzenie rejestrów VAT.
- Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i rozrachunków.
- Komunikacja z instytucjami zewnętrznymi- bankami, US, ZUS, GUS, NBP.
- Przygotowywanie raportów i analiz dla Zarządu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 09.04.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 850 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane jest indywidualnie z pracodawcą, uzależnione jest od umiejętności i doświadczenia kandydata.
Pracodawca oferuje:
- pakiet benefitów pozapłacowych: Multisport, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i przejrzyste warunki finansowe,
- elastyczny czas pracy ( rozpoczynamy pracę w godz 7.00-9.00),
- dostęp do nowoczesnych technologii i systemów IT,
- partnerską współpracę bez korporacyjnych struktur,
- zatrudnienie w stabilnej firmie o 40-letniej tradycji.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, rachunkowość lub pokrewne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: - minimum rok doświadczenia w pracy na danym stanowisku,
- dobra znajomość zasad rachunkowości i prawa podatkowego,
- dobra znajomość przepisów VAT dla transakcji zakupu i sprzedaży krajowej oraz zagranicznej w UE i poza UE,
- umiejętność sporządzania deklaracji VAT, CIT, PIT
- dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego MS EXEL,
- znajomość transakcji WNT, WDT, import, export, zakup krajowy, sprzedaż krajowa.
Mile widziane:
- umiejętność samodzielnego sporządzania bilansu, rachunków wyników, cash flow, zestawień w kapitale i informacji dodatkowych, zgodnie z ustawą o rachunkowości
- znajomość języka angielskiego - A2.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: ASSEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 5932148962
REGON: 19173936900000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zastawna 25, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie Zobacz na mapie
E-mail: kasprzycka.j@assel.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail