Numer oferty: StPr/25/0172
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Promenada 7, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Ścisła współpraca z Głównym Księgowym w działaniach przez niego podejmowanych.
2. Zamykanie ksiąg rachunkowych, sporządzenie sprawozdania finansowego, przygotowanie dokumentów do audytora.
3. Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym.
4. Dekretacja i księgowanie dokumentów.
5. Przygotowywanie przelewów i księgowanie wyciągów bankowych.
6. Prowadzenie ksiąg rachunkowych.
7. Prowadzenie ewidencji wskaźników rozliczania kosztów w poszczególnych komórkach organizacyjnych Zakładu, ocena i analiza.
8. Opracowywanie planów finansowo – rzeczowych Zakładu.
9. Kontrola terminowego regulowania zobowiązań i należności.
10. Zatwierdzanie dowodów do wypłaty.
11. Podpisywanie poleceń przelewów, czeków, kontrola druków ścisłego zarachowania.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.06.2025
Data zakończenia: 31.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 7 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy
NIP: 7851609408
REGON: 631129627
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Promenada 7, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Mariusz Murawski
Nr telefonu: 612247335
E-mail: mariusz.murawski@zpo.srem.com.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail