Numer oferty: StPr/25/0564
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Śmiałego Bolesława 2b, 44-121 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: szczegóły oferty pracy na stronie:
https://crg.bip.gliwice.eu/2/artykul/nabor-cr110032025-na-stanowisko-urzednicze-w-zespole-eksploatacji-i-obslugi
Wykształcenie: min. średnie; umiejętność obsługi komputera oraz znajomość MS Office, znajomość przepisów: ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, Statutu Centrum Ratownictwa Gliwice ustalonego Uchwałą nr XXXVI/786/2018 Rady Miasta Gliwice z dnia z dnia 22 marca 2018 r.,
współudział w przygotowywaniu dokumentacji do realizowanych zakupów, postępowań przetargowych, współudział w prowadzeniu postępowań oraz w pracach komisji przetargowej jednostki, przygotowywaniu i aktualizacji planów postępowań przetargowych, przygotowywaniu rocznych sprawozdań ze zrealizowanych zamówień - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych; współprowadzenie rozliczeń za dostawę mediów (energia elektryczna, woda, CO) w rozbiciu na poszczególne jednostki użytkujące administrowany budynek; przyjmowanie i dokumentowanie zgłoszeń o powstałych usterkach i awariach oraz przygotowywanie zleceń dla firm świadczących usługi naprawcze; współprowadzenie rejestru planowanych przeglądów, napraw i remontów użytkowanego przez jednostkę urządzeń i wyposażenia; wprowadzanie do aplikacji danych związanych z ubezpieczeniem mienia jednostki, zgłaszanie szkód w mieniu do ubezpieczyciela; obsługa bazy danych o odpadach w szczególności sporządzanie kart przekazania odpadów, przygotowywanie wymaganych przepisami prawa raportów i sprawozdań; przygotowywanie sprawozdań w zakresie korzystania ze środowiska oraz wysokości należnych opłat zgodnie z obowiązującymi przepisami prawaa; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.05.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto+wysługa lat
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wykształcenie:
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: CENTRUM RATOWNICTWA GLIWICE
NIP: 6312338309
REGON: 277723063
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu: Joanna Burdzy
Nr telefonu: 32 301 97 47
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane prosimy o osobiste dostarczenie kompletu dokumentów do sekretariatu Centrum Ratownictwa Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2B w godzinach od 8:00 do 15:00 w terminie do 22.04.2025 r. Dokumenty, które wpłyną do CRG po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Kandydat na stanowisko urzędnicze w Zespole Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - https://crg.bip.gliwice.eu/2/artykul/nabor-cr110032025-na-stanowisko-urzednicze-w-zespole-eksploatacji-i-obslugi, Termin: do 22.04.2025 , Godziny : 15.00