Numer oferty: StPr/25/0348
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie dla każdego budynku tzw. teczki budynku, z zachowaniem ciągłości korespondencji
i dokumentacji wraz z prowadzeniem dokumentów określonych przepisami prawa budowlanego
i dozoru technicznego.
2. Obsługa najemców w zakresie zwalniania i zasiedlania lokali oraz prowadzenie całego zakresu spraw
związanych z rotacją lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży.
3. Zlecanie i kontrola prawidłowości realizacji zleceń przekazywanych firmom zewnętrznym
wraz z kontrolą kompletności i prawidłowości dokumentacji powykonawczej składanej po wykonanej
usłudze, ewentualnie potwierdzenie faktur.
4. Współpraca z działem Technicznym w zakresie:
a. uczestnictwa w przeprowadzanych przez inspektora nadzoru okresowych przeglądach stanu
technicznego budynków,
b. określanie potrzeb remontowych oraz pilności ich realizacji,
c. uczestnictwa w realizacji zadań remontowych zalecanych przez Zakład.
5. Udział w wizjach zwoływanych na wniosek lokatora, Urzędu Miasta Chorzów, PINB, zarządców
wspólnot mieszkaniowych, i innych komórek Zakładu, bądź jednostek zewnętrznych
wraz z ewentualnym spisaniem notatki lub protokołu z wizji.
6. Obsługa programów wspierających pracę BOM.
7. Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi w zakresie zadań realizowanych przez Zakład.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 23.04.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: złotych brutto - do uzgodnienia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Uprawnienia:
- znajomość przepisów z zakresu ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy, prawo budowlane, kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
- obywatelstwo polskie albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i znajomość języka polskiego potwierdzona odpowiednim dokumentem określonym w przepisach o Służbie Cywilnej, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia, niekaralność,
- znajomość procesów budowlanych, wykształcenie o profilu technicznym ogólnobudowlanym, mile widziana umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, sumienność, rzetelność, dokładność i systematyczność pracy, zdolność do analizy i wnioskowania, komunikatywność i wysoka kultura osobista, odporność na stres
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, techniczne
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Zakład Komunalny Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej
NIP: 6270019484
REGON: 271570664
Krótki opis działalności gospodarczej: Zarządzanie nieruchomościami samorządowymi
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 32 7571526, 32 7571520
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę opatrzony własnoręcznym podpisem, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
(dodatkowo w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zwierające
okres zatrudnienia), kopia dokumentów potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających
obywatelstwa polskiego), oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych
i nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub za umyślne przestępstwo skarbowe, o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, przestrzeganiu zasad
moralnych i etycznych, o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym stanowisku, o nie
prowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej
opatrzone własnoręcznym podpisem, kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, klauzula informacyjna dla osób przystępujących do naboru na wolne stanowisko urzędnicze wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- opatrzone własnoręcznym podpisem
należy złożyć w Zakładzie Komunalnym PGM w Chorzowie ul. Bałtycka 8, II piętro, pokój 207, 206
lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem osoby składającej ofertę z adnotacją
nabór na stanowisko urzędnicze technik w nieprzekraczalnym terminie do 22 kwietnia 2025r.
Dopuszcza się składanie ofert w postaci elektronicznej. W tym przypadku oferta powinna być opatrzona
kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP
i zawierać elektroniczne kopie dokumentów wymaganych jako załączniki. Adres skrytki Zakładu Komunalnego
PGM w Chorzowie na ePUAP- ie: /zkpgm/SkrytkaESP
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać w Dziale Kadr i Płac Zakładu Komunalnego PGM,
telefon nr 32 7571526 lub 32 7571520
od poniedziałku do środy w godzinach od 7:00 do 15:00,
w czwartek od 7:00 do 17:00, w piątek 7:00 do 13:00.
Szczegółowe zasady naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Zakładzie Komunalnym PGM w Chorzowie
określa regulamin, dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Zakładu Komunalnego w Chorzowie
www.zkpgm.bip.chorzow.eu (zakładka: informacje/oferty pracy).
Informacja o przebiegu rekrutacji i jej wynik zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Zakładu Komunalnego
PGM Chorzów oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej ZK PGM pod adresem:
www.zkpgm.bip.chorzow.eu
Informacja o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej będzie publikowana wg indywidualnych numerów
nadanych każdej ofercie pracy.
Informacja dotycząca wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych
w Zakładzie Komunalnym PGM w Chorzowie: https://zkpgm.bip.chorzow.eu/index.php?kat=172735164521189032
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - Adres skrytki Zakładu Komunalnego
PGM w Chorzowie na ePUAP- ie: /zkpgm/SkrytkaESP, Termin: do 22 kwietnia 2025, Godziny : Pn-Śr 07-15/Czw 07-17/Pt 07-13