Numer oferty: StPr/25/0359
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Sambora 23/1/3, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - dekretowanie faktur zgodnie z planem kont,
- wprowadzanie wyciągów bankowych,
- sporządzanie bilansów, sprawozdań,
- rozliczanie mediów,
- przygotowywanie umów o dzieło, umów zlecenie
- sporządzanie i wysyłanie deklaracji do US: CIT8, PIT11, PIT4R, PIT8AR
- przestrzeganie terminów w US, ZUS;
- uzgadnianie sald;
- wystawianie zaświadczeń;
- bieżąca obsługa klienta
- uczestnictwo w zebraniach wspólnot mieszkaniowych
- stały kontakt z właścicielami lokali
- Współdziałanie z pracownikami innych komórek organizacyjnych w zakresie prowadzonych spraw. Zastępowanie innych pracowników na podobnym stanowisku w okresach ich nieobecności w pracy (zwolnienia, urlopu)
OFERUJEMY: ciekawą, pełną wyzwań pracę, stabilne zatrudnienie, stałe wynagrodzenie plus system prowizyjny z obsługiwanych nieruchomości, elastyczny czas pracy, możliwości rozwoju osobistego
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail: asystent@sitkiewicz.com.pl Telefon kontaktowy: 502-173-030
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.06.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 do 7 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
Uprawnienia:
- Obsługa komputera
- podstawy pracy z arkuszem kalkulacyjnym MS Excel
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Uprawnienia:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (wymagany staż - lata: 3)
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Umiejętności kandydatów: wskazanie znajomości obsługi programu księgowego związanego z zarządzaniem nieruchomościami mile widziana znajomość programu DOM5; obsługa programu Płatnik ZUS oraz zagadnień z związanych z umowami zlecenia oraz o dzieło; zainteresowanie tematyką pracy; samodzielność; samodyscyplina; dobra organizacja własnej pracy; sumienność; odpowiedzialność; planowanie harmonogramu zadań; efektywne zarządzanie czasem; umiejętność uważnego słuchania; odporność na stres; komunikatywność; umiejętność współpracy w grupie; kompetencje miękkie dążenie do doskonalenia siebie.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: SITKIEWICZ ADMINISTROWANIE I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 5842793759
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Al.Rzeczpospolitej 4 A/3, 80-369 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV