Numer oferty: StPr/25/0752
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Marszałka Józefa Piłsudskiego 15, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: kontrola formalno rachnkowa oraz dekretacja dokumentów księgowych, kompleksowa obsługa transakcji dot. dochodów budżetowych, obsługa stanowiska kasowego, uzgadnianie rejestru VAT oraz pliku JPK, pomoc przy uzgadnianiu zamknięcia miesiąca oraz roku budżetowego, prowadzanie spraw zwiąśzanych z inwentaryzacją mienia zakładu
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.04.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: +premia +staż pracy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
- średnie zawodowe
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: kierunek preferowany: rachunkowość, finanse ekonomia; znajomość ustawy o finansach publiczych i rachunkowości
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: ZAKŁAD ROBÓT PUBLICZNYCH W INOWROCŁAWIU
NIP: 5562678715
REGON: 340526629
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Marszałka Józefa Piłsudskiego 15, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 523530331 wew. 41
E-mail: m.grzeszak@zrpinowroclaw.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail