Numer oferty: StPr/25/0134
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: obsługa bieżąca spraw spółki, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji administracyjnej spółki ( nieruchomości, flota samochodowa, UDT, środki trwałe, ubezpieczenie, itp. ), wspieranie działu kadr i płac, współprzygotowanie i uczestniczenie w inwentaryzacjach, współtworzenie strategii i polityki gospodarki magazynowej w spółkach. elastyczne godziny pracy 8-16 lub 7-15 lub 9-17 ( do uzgodnienia )
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 31.03.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Zawody:
- Księgowy (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
- Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Inne wymagania: wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne może być inne wykształcenie wyższe niż ekonomiczne ale mile widziane doświadczenie w pracy biurowej: kadry-płace, księgowość, inwentaryzacje ; znajomość MS OFFICE w szczególności Excel i google dosc ; zdolności analityczne, dokładność
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej: Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Mikołowska 4a, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Julia Orlik
Nr telefonu: 322232553
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie