Numer oferty: StPr/25/0595
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie zestawień aktualnych umów z gestorami sieci, prowadzenie rejestru aktualnych podwykonawców i usługodawców związanych z realizacją Kontraktu, prowadzenie rejestru z pracy Weryfikatorów, prowadzenie rejestru historii działań związanych z Projektem Budowlanym, Technicznym i Wykonawczym, prowadzenie rejestru ubezpieczeń na Kontrakcie oraz prowadzenie innych rejestrów związanych z obsługą Kontraktu, prowadzenie monitoringu polis ubezpieczeniowych wraz z regularnym ich przekazywaniem do Zamawiającego w terminach wyznaczonych, oraz wszelkich innych zleconych przez Pracodawcę
Przygotowywanie propozycji pism i odpowiedzi na pisma Wykonawcy i Zamawiającego dotyczących obowiązków specjalisty ds. kontaktów ze społecznością i promocji;
pilnowanie terminów odpowiedzi na pisma, comiesięcznych Raportów Konsultanta/Zamawiającego/Inwestora, sprawozdań i innych
przygotowywanie wszystkich Raportów min. Tygodniowych z mobilizacji sprzętu i godzin pracy Wykonawcy, Zamknięcia oraz przygotowywanie Raportów Miesięcznych z przebiegu prac projektowych oraz wyników weryfikacji dokumentacji projektowej, sporządzanie protokołów z Miesięcznych Narad Budowy,
organizacja i uczestnictwo w spotkaniach prowadzonych online (zdalnie) sporządzanie notatek ze spotkań na prośbę Zamawiającego, uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez strony sporządzanie notatek ze spotkań
analiza i weryfikacja wszystkich Raportów min. Tygodniowych i Miesięcznych Wykonawcy, oraz sporządzanie protokołów z cotygodniowych Narad Technicznych,
przygotowywanie agendy z działań Inżyniera/Koordynatora/Inżyniera Wiodącego oraz Wykonawcy w omawianym okresie sprawozdawczym na każdą Naradę Techniczną, na każdą Radę Budowy,
prowadzenie korespondencji i archiwizacji w zakresie swoich obowiązków (raporty, protokoły, pisma),
przygotowanie propozycji pism i odpowiedzi na pisma Wykonawcy i Zamawiającego w zakresie zleconym przez przełożonego,
prowadzenie innych rejestrów związanych z obsługą Kontraktu
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 22.04.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie zawodowe 4-letnie
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- dobra organizacja pracy
- znajomość Microsoft Office
- umiejętność pracy w zespole
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: ZDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 9221002143
REGON: 95018892700000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 605-476-370
E-mail: k.wozniak@zdi.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail