Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 30 kwietnia 2025 (środa)

Specjalista do spraw kadr - Chełm, lubelskie

Data dodania: 2025-03-27
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Pracodawca: Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, administracja, finanse i rachunkowość lub zarządzanie zas.ludz.

Numer oferty: StPr/25/0636

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Niepodległości 1, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników.
Prowadzenie ewidencji w zakresie wykształcenia, uprawnień, kwalifikacji pracowników. Prowadzenie spraw z zakresu Pracowniczych Planów Kapitałowych. Prowadzenie sprawozdawczości kadrowo-płacowej. Ustalanie uprawnień do dodatków, nagród jubileuszowych i odpraw emerytalno-rentowych. Sporządzanie deklaracji PFRON, sprawozdań GUS.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 18.04.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, administracja, finanse i rachunkowość lub zarządzanie zas.ludz.
Uprawnienia:
  • umiejętność pracy w zespole
  • dobra organizacja pracy
  • znajomość programów kadrowych
  • kursy i szkolenia z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • dokładność

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku do spraw kadrowo-płacowych.

KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY:
- osobisty (z CV, dokumentami potwierdzającymi posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe): Pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm,
- telefoniczny: 82 563 11 94
- można również przesyłać CV e-mailem na adres: sekretariat@lzopg.pl

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych
NIP: 5632407336
REGON: 060695455
Krótki opis działalności gospodarczej: zarządzanie nieruchomościami
Adres www: https://www.lzopg.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Niepodległości 1, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 82 563 11 94
E-mail: sekretariat@lzopg.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - Uwaga! Wysyłając CV na adres e-mail proszę zachować ostrożność i nie podawać numeru PESEL, numeru dokumentu tożsamości, adresów zamieszkania, numerów telefonów i danych wrażliwych.

Art. 22 1. § 1. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy, mówi, że: Pracodawca żąda od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych obejmujących: 1) imię (imiona) i nazwisko; 2) datę urodzenia; 3) dane kontaktowe wskazane przez taką osobę; 4) wykształcenie; 5) kwalifikacje zawodowe; 6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia. § 2. Pracodawca żąda podania danych osobowych, o których mowa w § 1 pkt 4 - 6, gdy jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku.

opublikowano: 2025-04-15
ostatnia zmiana: 2025-04-18
Komentarze
Polityka Prywatności