Numer oferty: StPr/25/0551
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Grunwaldzka 32/1a, 45-054 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Odpowiadanie na zapytania klientów w formie mailowej, telefonicznej oraz chat.
Edycja treści w sklepach internetowych.
Sporządzanie ofert handlowych na życzenie klienta.
Przyjmowanie zamówień od klientów
Organizacja procesu realizacji zamówień.
Wystawianie dokumentów handlowych.[Godzina zakończenia pracy] : 16:00
[Wymiar czasu pracy] : możliwość pracy na 3/4 etatu lub na pełny etat
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 05.05.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: organizator obsługi sprzedaży internetowej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Prowadzenie negocjacji i mediacji handlowych i biznesowych
- Komunikatywność
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 3] : Dodatkowym atutem będzie umiejetość pracy w sytemach ERP i CRM
[Umiejętność 2] : Łatwości w nauce obsługi nowego oprogramowania
[Umiejętność 1] : Komputer - podstawy obsługi komputera i internetu
[Inne] : Mile widziane doświadczenie w branży sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: InfoGEM Mirosław Gryszpiński
NIP: 7542394401
REGON: 532228122
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Grunwaldzka 32/1a, 45-054 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Mirosław Gryszpiński
E-mail: praca@infogem.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail