Numer oferty: StPr/25/1168
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Reja 12, 35-211 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników oddelegowanych do Niemiec, naliczanie składek ZUS, weryfikacja czasu pracy pracowników, rozliczenia roczne PIT, naliczanie innych świadczeń związanych ze stosunkiem pracy, wystawianie dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.04.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
- średnie zawodowe, ekonomiczne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku w dziale kadr i płac. Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, znajomość programu EXELL i OPTIMA , dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność rzetelność dokładność.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: ELBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
NIP: 7952088572
REGON: 65090339700000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sielecka 11, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 17 867 63 20
E-mail: oddzial.rzeszow@elbudprzemysl.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail