Numer oferty: StPr/25/0188
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: A.Mielęckiego 13, 43-200 Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: obsługa klientów, utrzymanie porządku w sklepie, ekspozycja towarów
*praca w systemie zmianowym w godzinach pomiędzy 6:00 a 21:00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 19.03.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sprzedawca*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- brak lub niepełne podstawowe
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: mile widziane doświadczenie w handlu, chęć do pracy, książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych lub chęć jej wyrobienia
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Spółdzielnia Brenna
NIP: 5480076720
REGON: 00034132700000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: A.Mielęckiego 13, 43-200 Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 508154711
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon