Numer oferty: StPr/25/0403
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - wystawianie faktur pozostałej sprzedaży
- prowadzenie ewidencji księgowej oraz windykacji należności i zobowiązań Spółdzielni w powierzonym zakresie
- analiza kwartalna i roczna wyniku finansowego nieruchomości
- przygotowanie zestawień, sprawozdań, analiz i dokumentacji sprawozdawczej i bilansowej w zakresie prowadzonych spraw
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 18.03.2025
Data zakończenia: 18.06.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 300 do 7 200 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse księgowość
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania: znajomość prawa podatkowego oraz przepisów dot. rachunkowości, doświadczenie w pracy z pakietem Office (Word, Excel itp.), umiejętność analitycznego myślenia, samodyscyplina i dobra organizacja czasu pracy, odpowiedzialność, dokładność, terminowość, kreatywność. Mile widziane doświadczenie w pracy w spółdzielni mieszkaniowej oraz znajomość programu finansowo-księgowego DOM5
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "BAŁTYK" W GDYNI
NIP: 5860004951
REGON: 00048400900000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zgoda 8, 81-361 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Liliana Pietrzak
Nr telefonu: 58 620 15 01 wew. 67
E-mail: sm.baltyk.gdynia@smbaltyk.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail