Numer oferty: StPr/25/0115
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Plac Zwycięstwa 27, 59-970 Zawidów, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: • Obsługa Klientów w zakresie usług telekomunikacyjnych (telefonicznie, mailowo, osobiście).
• Przyjmowanie i procesowanie zgłoszeń klientów dotyczących umów, faktur, reklamacji oraz problemów technicznych.
• Wprowadzanie i aktualizowanie danych klientów w systemie CRM.
• Przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentów związanych z obsługą klientów.
• Wsparcie klientów w zakresie dostępnych usług, ofert i promocji.
• Współpraca z innymi działami firmy, m.in. działem technicznym i księgowością.
• Monitorowanie i raportowanie zgłoszeń klientów oraz ich statusów.
• Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
• Dbanie o pozytywny wizerunek firmy poprzez wysoką jakość obsługi klienta;
I umowa na okres próbny 3 miesiące , kolejna umowa na czas określony do 36 miesięcy - docelowo umowa o prace na czas nieokreślony;
jedna zmiana w godzinach od 08.00 do 16.00;
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.04.2025
Data zakończenia: 30.06.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik prac biurowych*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- pomaturalne/policealne
- średnie ogólnokształcące
- średnie zawodowe
Uprawnienia:
- Biegła znajomość pakietu Office
Wymagania pożądane
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie średnie, pomaturalne/policealne, umiejętność pracy w zespole, uprzejmość i kultura osobista oraz odporność na stres, komunikatywność, cierpliwość i umiejętność rozwiązywania problemów podczas rozmów z Klientami, przydatne doświadczenie w pracy biurowej lub obsłudze Klienta, mile widziane prawo jazdy kategorii B, mile widziana znajomość branży telekomunikacyjnej, wymagana samodzielność i dobra organizacja pracy oraz zaangażowanie i chęć do nauki, dokładność i sumienność przy wykonywanych pracach biurowych, mile widziany, ale nie wymagany język angielski (w mowie) w stopniu komunikatywnym;
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: C3 NET Sp. z o.o. Sp. k.
NIP: 6152058362
REGON: 382269341
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Plac Zwycięstwa 27, 59-970 Zawidów, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Dariusz Jaworski
Nr telefonu: 75 61 90 000
E-mail: jaworek@zawidow.com
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: telefonicznie umawiać się na spotkanie