Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 31 maja 2025 (sobota)

Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce - Gliwice, śląskie

Data dodania: 2025-02-19
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Pracodawca: "KNOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Znajomość języków: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/25/0288

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Murarska 44, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wykształcenie: średnie ogólne; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i zarządzania wieloma zgłoszeniami jednocześnie, bardzo dobra znajomość platform marketplace i ich systemów komunikacji z klientem (Allegro, eBay, Amazon), mile widziana znajomość Streamsoft Prestiż; zakres obowiązków: obsługa zapytań klientów sklepu internetowego oraz marketplace'ów (Allegro, eBay, Amazon) poprzez e-mail, czat i telefon, rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami, płatnościami, reklamacjami i zwrotami, współpraca z magazynem oraz działem logistycznym w celu monitorowania realizacji zamówień i dostaw, monitorowanie i zarządzanie opiniami oraz ocenami klientów na marketplaceach, dbanie o wysoką jakość obsługi i budowanie pozytywnego wizerunku marki, wprowadzanie i aktualizacja informacji o produktach w systemach e-commerce, analiza i raportowanie najczęstszych problemów klientów w celu optymalizacji procesów, wsparcie w zakresie prostych działań administracyjnych związanych ze sprzedażą online; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.03.2025
Wynagrodzenie brutto: 4 800 PLN
Opis wynagrodzenia: zł brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
  • obsługa klienta i techniki sprzedaży
  • obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
  • obsługa Internetu

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: [Umiejętność 2] : umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i zarządzania wieloma zgłoszeniami jednocześnie
[Umiejętność 1] : bardzo dobra znajomość platform marketplace i ich systemów komunikacji z klientem (Allegro, eBay, Amazon)
[Inne] : Mile widziana znajomość Streamsoft Prestiż

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: "KNOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6312333424
REGON: 277678730
Krótki opis działalności gospodarczej: Produkcja pozostałych wyrobów z drewna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: -, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Piotr Kaczmarek
E-mail: piotr@knor.com.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail

opublikowano: 2025-04-15
ostatnia zmiana: 2025-05-02
Komentarze
Polityka Prywatności