Numer oferty: StPr/25/0036
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 32-720 Stary Wiśnicz 733, powiat: bocheński, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży;
budowanie wizerunku firmy i/lub marki na rynku; projektowanie kampanii sprzedażowych i promocyjnych; pozyskiwanie nowych klientów dla firmy; budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy; budowanie bazy klientów; realizowanie planów sprzedażowych; przygotowywanie ofert handlowych;
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 27.01.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 do 10 000 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze + prowizja zależnie od efektów sprzedaży
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: przedstawiciel handlowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Uprawnienia:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- pomaturalne/policealne
- średnie ogólnokształcące
- średnie zawodowe
- wyższe (w tym licencjat)
- średnie branżowe
- średnie zawodowe 4-letnie
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie minimum średnie. Wymagane prawo jazdy kat. B. Wymagane doświadczenie w branży dystrybucji BHP minimum 1 rok. Praca na pełny etat, 8 godzin dziennie wg grafiku.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: ALEX SP. Z O.O.
NIP: 8681991905
REGON: 526618075
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 32-722 Królówka 478, powiat: bocheński, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Renata Rząsa
Nr telefonu: 530-851-301
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon