Numer oferty: StPr/25/0454
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Krakowska 1, 30-901 Rząska, powiat: krakowski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Inspektor Nadzoru Inwestorskiego/Sekcja Technicznego Utrzymania Nieruchomości
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.02.2025
Data zakończenia: 01.05.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 301 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze 5301,00 zł (brutto) + 10 % premii + wysługa lat liczona procentowo na podstawie przedstawionych świadectw pracy.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik budownictwa*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, techniczne
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania kwalifikacyjne niezbędne: wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne; uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności elektrycznej.
Wymagania dodatkowe: przynależność do izby inżynierów budownictwa i opłacona składka ubezpieczenia OC; doświadczenie zawodowe minimum 3 lata w budownictwie (w tym, co najmniej 2 lata pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie); praktyczna znajomość programów komputerowego kosztorysowania; praktyczna znajomość pakietu MS Office; umiejętność pracy w zespole; umiejętność działania w sytuacjach stresowych przy podwyższonych rygorach czasowych i proceduralnych; uprawnienia budowlane projektowe lub wykonawcze w danej specjalności; uprawnienia SEP w zakresie dozoru i eksploatacji dla grup I; doświadczenie zawodowe z nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi; doświadczenie zawodowe obejmujące proces i procedury przygotowania formalno-prawnego i dokumentacyjnego robót remontowych do realizacji.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: 35 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
NIP: 5130222434
Krótki opis działalności gospodarczej: Pracownia Psychologiczna
Adres www: www.35wog.wp.mil.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Krakowska 1, 30-901 Rząska, powiat: krakowski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Paulina Żylska
Nr telefonu: 261 135 122, 261 135 084
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty aplikacyjne: życiorys curriculum vitae, list motywacyjny (wniosek o zatrudnienie, we wniosku proszę wskazać numer ogłoszenia, na które się aplikuje), oświadczenie o niekaralności (wg wzoru), zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych (wg wzoru), poświadczenie bezpieczeństwa (w przypadku jego posiadania), kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (wg wzoru), kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach. Termin składania aplikacji do dnia 31.01.2025 r. osobiście w Kancelarii 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Rząsce (bud. nr 1, pok. 120) albo pocztą na adres
35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Rząsce, ul. Krakowska 1, 30-901 Kraków.
Dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone aktualną datą i własnoręcznym podpisem kandydata.
35 Wojskowy Oddział Gospodarczy zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie
z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Dokumenty osób, które nie zakwalifikują się do dalszego etapu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.
Więcej informacji dostępnych pod numerem: tel. 261 135 122, 261 135 084
od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00- 14.00.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - bud. nr 1, pok. 120, Godziny : 8-14