Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 31 grudnia 2024 (wtorek)

Starszy specjalista ds. obsługi klienta - Kraków, małopolskie

Data dodania: 2024-12-18
Dodane przez: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/24/6989

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zadaniem pracowników na stanowisku A2 w dziale AMS jest współpraca z podmiotami zewnętrznymi – Menadżerami Inwestycyjnymi (Investment Managers) zarządzającymi funduszami klientów oraz wewnętrznymi zespołami w State Street w celu rozwiązania wszelkich problemów i zapytań związanych z obsługą klienta w zakresie przewidzianym dla AMS.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 08.01.2025
Data zakończenia: 07.01.2028
Wynagrodzenie brutto: od 6 833,5 PLN
Opis wynagrodzenia: Godzina zakończenia pracy: 17:00
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia:
  • Dobry kontakt z klientem
  • analityczne myślenie
  • tworzenie raportów

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Prowadzenie szkoleń dla klientów, obsługa klienta zarządzającego funduszami. Pracodawca zweryfikuje znajomość języka angielskiego na wskazanym poziomie podczas rozmowy rekrutacyjnej. Wymagane doświadczenie na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta lub podobnym.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej: ksiegowość
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Piotr Gajda
Nr telefonu: 126868143
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie sala 103A

opublikowano: 2024-12-18
ostatnia zmiana: 2024-12-23
Komentarze
Polityka Prywatności