Numer oferty: StPr/24/6989
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: Zadaniem pracowników na stanowisku A2 w dziale AMS jest współpraca z podmiotami zewnętrznymi – Menadżerami Inwestycyjnymi (Investment Managers) zarządzającymi funduszami klientów oraz wewnętrznymi zespołami w State Street w celu rozwiązania wszelkich problemów i zapytań związanych z obsługą klienta w zakresie przewidzianym dla AMS.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 08.01.2025
Data zakończenia: 07.01.2028
Wynagrodzenie brutto: od 6 833,5 PLN
Opis wynagrodzenia: Godzina zakończenia pracy: 17:00
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- Dobry kontakt z klientem
- analityczne myślenie
- tworzenie raportów
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Prowadzenie szkoleń dla klientów, obsługa klienta zarządzającego funduszami. Pracodawca zweryfikuje znajomość języka angielskiego na wskazanym poziomie podczas rozmowy rekrutacyjnej. Wymagane doświadczenie na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta lub podobnym.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej: ksiegowość
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Piotr Gajda
Nr telefonu: 126868143
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie sala 103A