Numer oferty: StPr/24/6955
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: Prowadzi międzyfunkcyjne projekty ITM/ wdrożenia nowych produktów i działa jako łącznik między kluczowymi interesariuszami, w tym jednostkami funkcjonalnymi (np. Marketing, Łańcuch Dostaw, Badania i Rozwój, Produkcja, Prawny itp.) oraz innymi afiliacjami Amway. Opracowuje, zarządza i przegląda status projektów i budżetów, zarządza harmonogramami oraz przygotowuje raporty komunikacyjne. Tworzy odpowiednie narzędzia do monitorowania postępu projektu i odpowiedniej komunikacji z kluczowymi interesariuszami. Przykładowe projekty mogą obejmować rozwój nowych produktów, wdrożenia produktów oraz promocje. Sporządza i przygotowuje prezentację statusu projektu, obejmującą aspekty osiągniętych kamieni milowych, nadchodzących kamieni milowych, związanych ryzyk, ustalonych terminów, zadań do wykonania oraz porównanie planowanego i rzeczywistego harmonogramu dla wdrożeń nowych produktów. Zaleca identyfikację i alokację optymalnych zasobów (personelu, narzędzi, oprogramowania) w celu ułatwienia realizacji projektu. Przygotowuje i udostępnia okresowe raporty statusu projektu. Wspiera specjalistów projektowych swoją wiedzą i doświadczeniem w pracy nad projektami realizowanymi po wdrożeniu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2025
Data zakończenia: 21.11.2026
Wynagrodzenie brutto: od 13 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik projektu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), inne
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
- turecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: co najmmniej 1,5 roku doświadczenia na stanowiskach w obszarze marketingu lub projektów cyfrowych. Znajomość metodologii i praktyk zarządzania projektami w obszarze wdrażania nowych rozwiązań produktowych ze szczególnym uwzględnieniem: zarządzania harmonogramem projektu, zarządzania zasobami, zarządzania interesariuszami, zarządzania wiedzą. Znajomość systemów Oracle EBS, MS Project poziom zaawansowany. Zdolności analityczne i zdolność myślenia krytycznego pozwalające na formułowanie wniosków i rekomendacji w oparciu o dane techniczne i biznesowe. Zdolność budowania i utrzymywania skutecznych i produktywnych relacji biznesowych, w tym umiejętność wywierania wpływu, negocjowania i zarządzania konfliktami w sposób skuteczny i konstruktywny z klientami, dostawcami i współpracownikami.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej: Działalność rachunkowo-księgowa
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Piotr Gajda
Nr telefonu: 126868143
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie p. 103a