Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 27 grudnia 2024 (piątek)

Stanowisko ds. organizacyjnych w dziale organizacji urzędu w wydziale zarządzania kadrami i organizacji urzędu - Słupsk, pomorskie

Data dodania: 2024-12-16
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/24/2570

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Link do ogłoszenia o naboru: https://bip.um.slupsk.pl/praca/937.html
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Ogólna charakterystyka:

Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku zajmować się będzie prowadzeniem spraw z zakresu nieodpłatnej pomocy prawnej, prowadzeniem rejestru upoważnień i pełnomocnictw Prezydenta Miasta Słupska oraz aktywnym uczestniczeniem w projektach organizacyjnych.

Ważniejsze zadania:

organizowanie pracy i nadzorowanie funkcjonowania punktów nieodpłatnej pomocy prawnej;

prowadzenie spraw z zakresu nieodpłatnej pomocy prawnej;

nadzór nad właściwą realizacją zadań z zakresu skarg, wniosków i petycji;

współpraca z właścicielami procedur, opiniowanie zmian w procedurach oraz inicjowanie czynności na rzecz rozwoju i usprawniania Systemu Zarządzania Urzędem;

uczestniczenie w projektach z zakresu organizacji Urzędu mających na celu optymalizację procesów;

aktywne uczestniczenie w organizacji wyborów i referendów;

przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o udzielenie informacji publicznej;

analiza oraz rejestracja upoważnień i pełnomocnictw Prezydenta Miasta Słupska.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.02.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
Opis wynagrodzenia: w zależności od posiadanego doświadczenia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:

obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;

pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne;

ogólny staż pracy: minimum 1 rok stażu pracy;

kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;

pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;

dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.

Wymagania dodatkowe:

mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;

bardzo dobra znajomość edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego;

znajomość przepisów prawnych:

- ustawa o samorządzie gminnym;

- ustawa o pracownikach samorządowych;

- kodeks wyborczy;

- kodeks postępowania administracyjnego;

- ustawa o petycjach;

- ustawa o dostępie do informacji publicznej;

- ustawa o nieodpłatnej pomocy prawnej;

- ustawa o sygnalistach;

- rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;

mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej (w szczególności w jednostkach samorządu terytorialnego);

umiejętności interpersonalne: komunikatywność, kreatywność, otwartość na nowe wyzwania, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, dokładność, odpowiedzialność.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
NIP: 8393122476
REGON: 000590645
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Szwugier
Nr telefonu: 598488321
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty:

życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;

list motywacyjny;

dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);

kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany roczny staż pracy w administracji publicznej lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;

inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);

kwestionariusz osobowy;

oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;

kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. organizacyjnych w Dziale Organizacji Urzędu w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu, w terminie do dnia 27 grudnia 2024 roku.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.

Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim w Słupsku umieszczona jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Godziny : 7.30-15.30

opublikowano: 2024-12-16
ostatnia zmiana: 2024-12-17
Komentarze
Polityka Prywatności