Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 03 stycznia 2025 (piątek)

Specjalista ds. operacyjnych - Wrocław, dolnośląskie

Data dodania: 2024-12-13
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/24/4630

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: • Zarządzanie ręcznymi i elektronicznymi procesami potwierdzania transakcji oraz związanymi z nimi kontrolami;
• sprawdzanie, czy wszystkie repozytoria transakcji zawierają kompletne i dokładne zapisy całej działalności handlowej;
• zapewnianie terminowego i dokładnego rozliczania działalności handlowej skierowanej do rynku;
• przegląd bieżących procesów, proponowanie i wspieranie wdrażania usprawnień w celu zwiększenia efektywności i umożliwienia stosowania najlepszych praktyk rynkowych.
forma umowy: umowa o pracę na czas nieokreslony, praca w godzinach od 8.00-16.00
Miejsce pracy: ul. Piotra Skargi 3, 50-082 Wrocław
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 19.12.2024
Wynagrodzenie brutto: od 8 000 do 8 000 PLN
Opis wynagrodzenia: nie mniej niż
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
  • bardzo dobra obsługa MS Office (szczególnie program PowerPoint, Excel, Word, Outlook)
  • biegła obsługa komputera, Microsoft Office
  • Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wykształcenie wyższe
staż pracy 7 miesięcy
znajomość środowiska DTCC (CTM, Omgeo Alert), silna świadomość ryzyka i znajomość globalnych przepisów dla zarządzających aktywami
zrozumienie rynków globalnych i szerokiej gamy instrumentów bezpieczeństwa
dostępność do pracy w późnych godzinach (od godz. 16:00); posiada status studenta;
dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
biegła obsługa komputera
bardzo dobra obsługa MS office ( szczegolnie program PowerPoint, Excel), Word, Outlook)
znajomość jezyka angielskiego na poziomie B2 w mowie i piśmie

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Sala E
Nr telefonu: 717701709
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.

opublikowano: 2024-12-16
ostatnia zmiana: 2024-12-18
Komentarze
Polityka Prywatności