Numer oferty: StPr/24/2261
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: JAŚKOWSKIEGO 11, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - weryfikowanie sald należności,
- kontakt z dłużnikami w celu uzyskania spłat zaległych należności,
- ewidencja rozrachunków dot. opłat za lokale mieszkalne,
- przygotowywanie i przekazywanie dokumentów niezbędnych do skierowania sprawy do sądu i e-sądu o zapłatę,
- rozliczanie kont dot. wpłat po zakończeniu postępowania egzekucyjnego,
- współpraca z Kancelarią radcy Prawnego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 132,6 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek za wysługę lat ( w zależności od stażu pracy); praca na okres próbny: 3 miesiące, następnie umowa na czas określ.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: analityczne myślenie, umiejętność prowadzenia rozmów z dłużnikami oraz negocjacji, umiejętność syntetycznego przedstawienia informacji; przynajmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze windykacji, znajomość przepisów związanych z windykacją należności, umiejętność ich stosowania;
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Inowrocławska Gospodarka Komunalna i Mieszkaniowa Sp. z o. o.
NIP: 5562766247
REGON: 365991108
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Monika Szadłowska
E-mail: m.szadlowska@igkim.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail