Numer oferty: StPr/24/10758
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Zastawna 38, 83-004 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zapewnianie działania wszystkich funkcji zakupowych i logistycznych w firmie przy wykorzystaniu środowiska ERP
Analiza popytu klientów na podstawie danych ze sprzedaży miesięcznych, analiza bieżącej sytuacji rynkowej, zbieranie prognoz i innych ważnych informacji od klientów związanych z współpraca przy ustalaniu prognoz z działem sprzedaży
Pełna organizacja i nadzór logistyki dostaw
Zamawianie produktów i potwierdzanie terminów dostaw do działów współpracujących
Monitorowanie stanów magazynowych oraz utrzymywanie ich na odpowiednim poziomie
Obsługa importu i eksportu
Przygotowywanie dokumentów eksportowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
Gromadzenie, nadzór nad dokumentacją dotyczącą dostaw towarów w obrocie krajowym i międzynarodowym
Współpraca z dostawcami lokalnymi oraz zagranicznymi
Kontrola, nadzór, wyjaśnianie rozbieżności i akceptacja faktur
Nadzór nad poprawnością danych w bazie produktów, aktualizacja danych w systemie
Tworzenie, edycja danych, blokowanie i odblokowywanie dostawców z wykorzystaniem dostępnych systemów
Awizacja dostaw dla wewnętrznego i zewnętrznego Magazynu
Obsługa procesu reklamacji do dostawców
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 11.12.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie ustalane jest indywidualnie, uzależnione od kompetencji i doświadczenia kandydata.
Pracodawca oferuje:
Udział we wdrażaniu ciekawych projektów
Stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Adekwatne do stanowiska warunki zatrudnienia wraz z pakietem socjalnym
Motywacyjny system premiowy powiązany z realizacją powierzonych celów
Szeroki zakres szkoleń
Możliwość dofinansowania nauki języka angielskiego
Opiekę medyczną
Dofinansowanie do karty Multisport
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: doświadczenie zawodowe w obszarze zakupów i logistyki międzynarodowej.
Znajomość, doświadczenie w obsłudze systemów ERP.
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym dobrą komunikację w mowie i piśmie.
Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office, (praktyczna znajomość Excel).
Chęci nauki, rozwoju własnego i organizacji.
Samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji.
Dokładność i szybkość.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: EVIOSYS PACKAGING POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 5261017930
REGON: 19026542600000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Maszewska 20, 72-100 Goleniów, powiat: goleniowski, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 668 409 002
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: -
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon