Numer oferty: StPr/24/1975
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Młyńska 7, 84-242 Luzino, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Szczegółowe informacje na stronie:
https://gopsluzino.bip.gov.pl/nabor-na-wolne-stanowiska-i-wynik-naboru/nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-ds-finansowo-ksiegowych-w-gminnym-osrodku-pomocy-spolecznej-w-luzinie-w-wymiarze-pelnego-etatu-3-12-2024-r.html
1) wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem rachunkowości jednostki polegających
w szczególności na:
a) kontroli pod względem formalno-rachunkowym dokumentów dotyczących
operacji gospodarczych i finansowych oraz dekretacji dowodów księgowych,
b) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych
i finansowych z planem finansowych jednostki,
c) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów
dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
d) akceptacji przepływów finansowych w ramach Internet Bankingu,
e) bieżącym i prawidłowym prowadzeniu księgowości oraz sprawozdawczości
finansowej w sposób umożliwiający:
- terminowe i rzetelne przekazywanie informacji ekonomicznej
o działalności jednostki,
- prawidłowe i terminowe dochodzenie roszczeń oraz terminowe ściąganie
prawomocnie zasadzonych należności,
- sprawną kontrolę realizacji zadań budżetowych jednostki,
- prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych,
- sporządzenie sprawozdawczości budżetowej i finansowej,
- należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych,
ksiąg rachunkowych oraz sprawozdań finansowych,
- archiwizowanie dokumentów księgowych i finansowych zgodnie
z przepisami Instrukcji kancelaryjnej,
- nadzór i ewidencja archiwizacji nośników elektronicznych danych
komputerowych,
2) sporządzanie projektów miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań budżetowych
i finansowych, w tym w szczególności: Rb-28, Rb-27, bilans, rachunek zysków i strat,
3) prowadzenie rejestru zamówień publicznych, umów i umów zleceń oraz nadzorowanie
prawidłowej ich realizacji w zakresie finansowym,
4) naliczanie wynagrodzeń pracowników Ośrodka,
5) zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych osób uprawnionych,
aktualizowanie ich danych, odprowadzanie należnych składek do Zakładu Ubezpieczeń
Zdrowotnych oraz prowadzenie stosownej dokumentacji w tym zakresie,
6) bieżąca praca w systemie informatycznym PŁATNIK,
7) naliczanie ryczałtów za odzież ochronną dla uprawnionych pracowników Ośrodka,
8) przestrzeganie wszelkich obowiązków wynikających z ustawy o ochronie danych
osobowych,
9) zastępstwo głównego księgowego w czasie jego nieobecności,
10) wykonywanie innych poleceń niewymienionych wyżej, w ramach kwalifikacji
pracownika.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 07.01.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomiczne, rachunkowość i finanse, inne pokrewne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie (obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw,
którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego
przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej)
z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe o kierunkach/specjalności: ekonomiczne, rachunkowość i finanse,
inne pokrewne,
6) udokumentowany, minimum dwuletni staż pracy w księgowości lub finansach na
stanowiskach merytorycznych,
7) dobra znajomość obsługi komputera w pełnym zakresie MS Office i Internetu,
8) znajomość obsługi księgowych programów informatycznych (m.in. PŁATNIK, System
Finansowo-Księgowy GRAVIS),
9) znajomość przepisów ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz
rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej
klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących
ze źródeł zagranicznych,
10) znajomość zasad naliczania składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne (ZUS).
2. Wymagania dodatkowe:
1) preferowany staż pracy w księgowości budżetowej,
2) terminowość, odpowiedzialność za powierzone zadania,
3) umiejętność pracy samodzielnej, jak i współpracy w zespole,
4) posiadanie takich cech jak: rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, umiejętność
pracy pod presją czasu, odporność na stres
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W LUZINIE
NIP: 5882096009
REGON: 192616410
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Młyńska 7, 84-242 Luzino, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 58 678 20 68 wew. 60
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV) - własnoręcznie podpisany,
2) list motywacyjny - własnoręcznie podpisany,
3) kwestionariusz osobowy dla pracownika ubiegającego się o zatrudnienie,
4) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
5) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6) kopie dokumentów poświadczających przebieg zatrudnienia (świadectwa pracy),
7) w przypadku odbycia służby przygotowawczej kopia zaświadczenia o odbyciu służby
przygotowawczej,
8) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw
publicznych,
10) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku
wymagane dokumenty aplikacyjne, trwale złączone, należy składać w zamkniętych
kopertach, z dopiskiem o treści: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze
ds. finansowo księgowych w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Luzinie, za pośrednictwem poczty na adres: Gminny Ośrodek Pomocy
Społecznej w Luzinie, 84-242 Luzino, ul. Młyńska 7 lub elektronicznie przez
ogólnopolską, Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (ePUAP)
bądź pocztą elektroniczną na adres: gops@luzino.pl w przypadku posiadanych
uprawnień do podpisu elektronicznego w terminie do dnia 27.12.2024 r. do godz.
12.00.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon