Numer oferty: StPr/24/1185
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Duszniki-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Kierowanie działem mieszkaniowym, organizowanie pracy zespołu, reprezentowanie spółki w kontaktach z mieszkańcami i instytucjami.
Wymagane umiejętności; znajomość systemów informatycznych wspierających zarządzanie nieruchomości, delegowanie zadań. Organizowanie pracy oraz nadzorowanie realizacji celów, rozwiązywanie konfliktów.
Wymagane uprawnienia; certyfikat zarządcy nieruchomości, uprawnienia budowlane, uprawnienia SEP, prawo jazdy kat. B
Doświadczenie 2 lata.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.01.2025
Wynagrodzenie brutto: od 8 372 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali kierownicy do spraw zarządzania zasobami ludzkimi
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagane uprawnienia; certyfikat zarządcy nieruchomości, uprawnienia budowlane, uprawnienia SEP, prawo jazdy kat. B
Doświadczenie 2 lata.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Wyspiańskiego 2J, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marta Heinze
Nr telefonu: 748657407
E-mail: m.heinze@klodzko.praca.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, skierowanie